جایزه ویژه هیئت داوران سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات به فیلمساز یزدی رسید.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: برگزیدگان بخش های مختلف سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات معرفی و تجلیل شدند.
فیلم کوتاه داستانی" ساعت شش" به نویسندگی و کارگردانی رقیه توکلی نیزدر این جشنواره شرکت کرده بود که توانست جایزه ویژه هیئت داوران در بخش داستانی را به دلیل مضمون اثرگذار به خود اختصاص دهد.
این فیلم به تهیه کنندگی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با موضوع مقاومت تولید شده است.
خلاصه داستان این فیلم این گونه است که کسبه بازارقدیمی یزد می خواهند رأس ساعت شش در مغازه یکی از خیاطان قدیمی بازار که پدر شهید است جمع شوند تا ...
محمدجواد یزدی،هادی آقا بزرگی، محمد حسین گرجی پور وسجاد بیگی دراین فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.
دیگرعوامل " ساعت شش" عبارتند از: تصویر بردار: روزبه رایگا ،  صدابردار: طاهر پیشوایی ، تدوین: محدثه  گلچین عارفی، صداگذار: بهروز شهامت، طراح صحنه:  میلاد شریفی زاد، مدیر تولید: علی حماسی و ...
گفتنی است: از میان 595  فیلم ارسالی به دبیرخانه سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات 117 فیلم مستند و داستانی برگزیده شدند.
سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات از11تا 14 اسفند ماه جاری در اصفهان برگزار شد.
یادآور می شود: رقیه توکلی که فیلمسازی را از حوزه هنری یزد شروع کرده است با فیلم داستانی " صبا " در نهمین جشنواره فیلم زنان آسیایی هند که 15 تا 18 اسفند ماه سال جاری در دهلی نوبرگزارخواهد شد حضور دارد.
اوایل اسفند ماه امسال نیز فیلم " صبا " به کارگردانی رقیه توکلی و تهیه کنندگی حوزه هنری استان یزد موفق به کسب سه رتبه برتر هفتمین جشنواره ملی فیلم پروین اعتصامی در تهران شده بود.

برای مشاهده بخشی از فیلم کلیک کنید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا