یزدفردا : یکی از مخاطبان فردایی نوشت"نقدی را به عملکرد اصلاح طلبان یزدی وارد نموده است.

وی نوشته است:

اگر چوب هم می گذاشتیم ، اصلاح طلبان به ما رای خواهند داد
دلم سوخت که یزد با این همه تمدن و علم چرا باید به فرهنگ مردم توهین کنند . افرادی که در ظاهر اصلاح طلب و در باطن اصول گرا بوده و می گوید شناسنامه ام اصلاح طلب است پس چگونه و چرا در کنار و در دولت احمدی نژاد تز سوابقت می بالی.... یا این جمله توهین به شعور مردم یزد نیست و مشخص است که فقط تبعیض محرز در انتخاب شورای اصلاح طلب دلیل این انتخاب بود و حیف که دانشجو یان ما چشمانشان را باز نمی کنند تا شناسنامه دکتر آسایش که خاتمی وار بوده را مطالعه کنند تا شناسنامه اقای موسوی احمدی نژادی را .....

2-. بازی با سرنوشت اصلاحات در یزد ( دموکراسی تحمیلی یا انتخاب عقلانی )
اخبار یزد حکایت از آن دارد که تصمیم زود هنگام شورای اصلاح طلبان و معرفی نامزد واحد برای انتخابات مجلس موجب چالش جدی در جبهه اصلاحات شده و اختلاف در این حوزه که می تواند ضربه مهلکی بر پیکره در حال احیای اصلاحات محسوب می گردد از زمانی بالا گرفت که شورای مرکزی استانی گروه به توافقات اولیه خود با نامزد ی از حوزه دیپلماسی پشت پا زده و به بهانه ی احراز صلاحیت قبل از پایان مهلت قانونی مقرر ، موسوی را به عنوان نامزد واحد اصلاح طلب معرفی نمودند اما توانمندی های دکتر آسایش و تجربه دیپلماسی و حمایت تمام عیار بخش مرکزی استان از همان ابتدا موجب نگرانی اصلاح طلبان محل شده و روندی برای وادار نمودن وی با افزایش محبوبیت این دیپلمات کهنه کار در افکار عمومی شدت یافته است. قابل توجه دوستانمان و حامیان موسوی

3-خواهشا چشمانمان را باز کنیم
چگونه میشود در دنیای سیاست که سالها در جبهه اصول گرایان بوده و از نان اصول گرایان به این منسب رسیده تغییر جبهه می دهد آیا دلش برای اصلاح طلب و حامیان دانشجویش سوخته یا .... چگونه او به حزبی که سالها در آن بود وفا نکرد به ما وفا خواهد کرد ... قطعا همه خواهند دید که یزد را بدون دلیل دارالعلم نخوانده اند و سحر نزدیک است و مردم یزد در نظر سنجی ها این گفتمان را به سخره گرفته با 9 درصد رای به این گفتمان  ثابت نموده اند که این دوستان هرگز مردم را نشناخته اند !!!

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا