مهندس علی اکبر اولیا : من اصلاح طلب هستم


من اصلاح طلب هستم، اندیشه و تفکر اصلاح طلبی را فراتر از تشکل ها و گروه های اصلاح طلب می دانم و عضو هیچیک از این گروه ها نیستم.
مهندس علی اکبر اولیا نامزد نمایندگی هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه یزد و صدوق در گفت و گویی یا سایت حزبی شهر نیکان  ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: انعکاس صادقانه و صحیح اخبار و اطلاعات و رعایت اخلاق حرفه ای توسط رسانه ها و سایت ها می تواند مردم را در شناخت و انتخاب صحیح کمک کند.

وی ضمن تکذیب تیتر « من اصلاح طلب نیستم» که در یکی از سایت های خبری درج گردیده، آن را ناشی از برداشت نادرست دانسته و با تاکید بر این که مدافع تفکر اصلاح طلبی است، خاطرنشان ساخت: معتقدم اندیشه اصلاح طلبی که مبتنی بر اندیشه های امام راحل (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی است، اندیشه نجات بخش برای کشور است و علاوه بر این که می تواند راهگشای خوبی برای حل معضلات کنونی کشور باشد، این تفکر را تنها راه نجات کشور می دانم.
استاندار اسبق کهکیلویه و بویر احمد با اشاره به تجارب و شناختی که از نظریه ها و متخصصان اقتصادی دارد گفت: گرچه تخصص من در زمینه اقتصادی نیست ولی سوابق و تجارب کاری و شناختی که از اندیشه های اقتصادی دارم، موید این مطلب است که استفاده نادرست از درآمدهای نفتی، موجب افزایش شدید تورم می شود و در نهایت به زیان اقشار ضعیف جامعه است.
وی بی توجهی به محورهای برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی کشور از جمله بهره وری را موجب بروز مشکلات جاری کشور دانست و بر ضرورت تحقق و توجه به اهداف چشم انداز 20 ساله کشور و برنامه های مصوب توسعه تاکید کرد.

یزدفردا 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا