(انتخابات مجلس هشتم 276)

نامه مهندس کلانتری به سید محمد خاتمی و پاسخ آقای خاتمی (به همراه تصویر نامه)  

یزدفردا :مهندس کلانتری استاندار اسبق یزد و نامزد رد صلاحیت شده انتخابات مجلس هشتم حوزه یزد و صدوق امروز نامه ای خطاب به اقای خاتمی نوشته و خاتمی نیز به نامه وی پاسخ داد



متن نامه مهندس کلانتری  و پي نوشت آقاي خاتمي به همراه تصویر نامه . نامه مهندس کلانتری به اقای خاتمی





بسمه تعالي
سرور گرامي حضرت حجه الاسلام و المسلمين جناب آقاي خاتمي
با عرض سلام و تسليت به مناسبت ايام سوگواري رحلت و شهادت پيامبر گرامي اسلام (ص)، امام حسن مجتبي (ع) و امام رضا (ع) .
همانگونه که مستحضر مي باشيد اينجانب براي شرکت در انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي از حوزه انتخابيه يزد شهرستانهاي يزد و صدوق ثبت نام نمودم وليکن متاسفانه پس از فراز و نشيب هاي زياد و بلاتکليفي طولاني در روز چهاردهم اسفند متوجه عدم صلاحيت از سوي شوراي نگهبان شدم . اين موضوع بازتاب منفي گسترده اي در اين حوزه در بين مردم داشت ، به نوعي که جمعيت زيادي احساس کردند از حق اجتماعي خود با حذف نامزد مورد نظرشان محروم گشته اند .
خوشبختانه در آخرين ليست اعلام شده اسامي تاييد شدگان برادر خوب و عزيزمان جناب آقاي مهندس علي اکبر اولياء که بحمدالله همانگونه که معرف حضور هستند از چهره هاي خدوم ، صادق ، انقلابي ، صاحبنظر و برخوردار از اطلاعات خوب کارشناسي در ارتباط با استان يزد و تجارب ارزشمند مديريتي در سطوح موثر استانداري ، معاونت استانداري ، رياست سازمان مديريت و برنامه ريزي استان و برخوردار از نگرش اصلاح طلبانه مي باشند مورد تاييد قرار گرفته اند. اما با توجه به اعلام دير هنگام، نگران محدوديت زماني براي اطلاع رساني و معرفي خود به مردم هستند و براي آمدن به عرصه يا انصراف مردد مي باشند . به نظر مي رسد حسب صلاحديد، راهنمايي ارزشمند حضرتعالي چون هميشه راهگشا خواهد بود .
از خداوند متعال توفيق روز افزون آن بزرگوار در خدمت به مردم و نظام جمهوري اسلامي مسئلت مي نمايد.
با سپاس
سيد حميد کلانتري 16/12/86

پاسخ سید محمد خاتمی

بسم الله الرحمن الرحيم
جناب آقاي کلانتري!
خداي منان را سپاسگزاريم که جنابعالي صلاحيت ديني، اخلاقي، انقلابي و مديريت کارامد خود را در عرصه عمل و خدمت در همه مراحل نشان داده ايد و ملت بزرگوار و به خصوص مردم شريف يزد به اين صلاحيت اذعان دارند. قدر شما محفوظ است. و نيز خدا را سپاسگزارم که برادر خوب و بزرگوار جناب آقاي علي اکبر اولياء همچنان در صحنه هستند. ايشان از جمله انسانهاي مومن، پرتلاش و موفقي هستند که نجابت ذاتي و شرافت خانوادگي خود را همراه با ديانت و تدبير در خدمت به اسلام، انقلاب و ايران به کار گرفته اند و پيش و پس از انقلاب با صداقت در همه عرصه ها بدون چشم داشت آماده خدمت بوده اند و مردم بزرگوار و متدين و آگاه يزد نيز بر اين امر اذعان دارند. مطمئنا وجود ايشان چه در مجلس و چه در هر سمت ديگر مغتنم است. براي جنابعالي و جناب آقاي اولياء موفقيت و پيروزي و بهروزي از خداوند مسالت مي کنم.
سيدمحمد خاتمي

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا