یزدفردا: تعزیرات حکومتی یزد یک پزشک متخلف سابقه دار را در ازای گرفتن وجه اضافه از تعرفه به جزای نقدی و لغو پروانه مسئول فنی محکوم کرد.

به گزارش یزدفردا: «سیدجواد مهدی‌زاده» رئیس شعبه دوم تعزیرات حکومتی یزد در باره جزئیات این پرونده گفت: پرونده تخلف یک پزشک متخلف سابقه دار در ازای گرفتن وجه اضافی از بیمار به مبلغ ۱۸۷ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی - تخصصی تعزیرات حکومتی یزد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه، پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود در پرونده تخلف انتسابی را محرز دانست و علاوه بر برگرداندن ۱۸۷ میلیون ریال مبلغ اضافه دریافتی در حق شاکی، درج تخلف در پرونده پزشکی و لغو پروانه مسئول فنی به پرداخت ۹۳۵ میلیون ریال پنج برابر ارزش تخلف، جزای نقدی محکوم کرد.

رئیس شعبه دوم تعزیرات حکومتی یزد اضافه کرد: با توجه به تکرار تخلف، سابقه و همچنین حکم قبلی متخلف که درج تخلف در پرونده پزشکی و جزای نقدی ۸۰ میلیون ریال به صورت تعلیق به مدت یک سال بوده، به حکم پرونده جدید اضافه می‌گردد، و در مجموع به پرداخت جزای نقدی به مبلغ یک میلیارد و ۱۵ میلیون ریال محکوم شده که حسن اجرای رای به عهده اجرای احکام می‌باشد.

به گفته رئیس شعبه دوم تعزیرات حکومتی یزد، بارزسان دانشگاه علوم پزشکی یزد پس از گرفتن شکایت شاکی و تایید در کمیسیون ماده ۱۱، گزارش این تخلف را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا