یزدفردا: «قیمت جدید گوشت، مرغ، برنج و روغن/ یک کیلو مرغ ۹۵ هزار تومان!»

راضیه حسینی: مسئولان عزیز، برای اینکه قیمتها به حاشیه بروند و مردم بابت گرانی اعتراض نکنند، هرچند اعتراض کنند هم اهمیتی ندارد. خرجش دو عدد چوب پنبه است که تا قسمت میانی گوش وارد میشود و جماعت مسئولان را از شنیدن خلاص میکند.

پیشنهاد میکنیم به سرعت چند روان شناس نمای اینستاگرامی ترجیحاً ،زردرنگ ،انتخاب و در برنامه های تلویزیونی از آنها استفاده کنید تبحر و کاربلدی شان را هم از فالوورهای پیجشان میتوانید متوجه شوید.

این افراد در بدو ورود میتوانند از قدرت ذهن و نگاه بزرگ بگویند آنها به مردم یادآوری میکنند که در فلان سال قرون وسطی مردم هیچ چیز نداشتند بخورند اما نمردند اتفاقاً دانشمندان بزرگی هم در این دوره زندگی کردند دانشمندانی که اگر در زمان دیگری بودند و میتوانستند مرغ و گوشت بخورند هرگز مغزشان در این حد رشد نمیکرد و انسانهای ماندگاری نمی شدند.

مردم باید به جلو نگاه کنند نه زمان حال قدرت خود را دست کم نگیرند صبح ها ناشتا به خود بگویند «من میتوانم» خواهند دید ناخودآگاه قاروقور شکمشان قطع خواهد شد چون عضلات شکم هم این پیام و فرکانس را دریافت کرده اند و انرژی مورد نظر به آنها رسیده است. این یک دروغ بزرگ است که به مردم گفته اند انرژی بدن از غذا به دست میاید.

تنها چیزی که باعث نیرومند شدن انسان میشود انگیزه و قدرت ذهن است باید به خودمان ایمان داشته باشیم. ما میتوانیم شما بیش از این حرفها قدرت دارید میتوانید دنیا را در دستان خود نگه دارید.

هر چقدر برنامه های انگیزشی در تلویزیون بیشتر شود مسئولان عزیز میتوانند راحت تر قیمتها را رها کنند به امان خدا و دیگر نگران هیچ چیز نباشند. فقط حتماً به کارشناسان فرکانس ،مثبت در تلویزیون تذکر دهند که در فضای مجازی استوری صبحانه و عصرانه و کافه و.... نگذارند همین که یک روز آفتابی را نشان دهند و بنویسند امروز» مال توست نه هیچ کس دیگه. روز خودتو بساز» کافی است. همه ما روز خودمان را بر میداریم و میرویم پی کارمان!

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا