رهبر معظم، لطفا گزارشی از ميزان تلفات جانی و هزينه های ناشی از تاخير و عدم اجرای مصوبه ١٥ ساله خود را از آقايان بخواهيد!

به گزارش خبرنگار يزدفردا: كار تحسين برانگيز سالانه طبسی های مقيم يزد كه بعضا در تمام نهادها، ادارات و شركتهای يزد مشغول خدمت می باشند، امسال در مراسم ضياف افطاريشان مانند سنوات قبل بيانيه ای قرائت شد.

طبسيهای مقيم يزد هر ساله در ماه مبارک رمضان در يكی از حسينيه های يزد برای مراسمی معنوی و ضيافت افطاری دور هم جمع شده و مسائل مهم منطقه را مرور كرده بيانيه ای در اين خصوص صادر می كنند كه سال جاری هم مستثنی نبوده و بيانيه ای بشرح متن زير قرائت و از مسئولان درخواست اجرای مصوبه ١٥ ساله رهبری شدند.

متن بيانيه ارسالی به يزد فردا: 

به نام خدا
محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی 
سلام علیکم 
با احترام و تبریک پیشاپیش عید سعید فطر به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و حضرتعالی حفظه الله تعالی، پیرو مصوبه داهیانه شما در جریان سفر پر برکت شما در سال 86 به استان یزد در مورد تامین جان زائرین حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و دو بانده کردن جاده یزد طبس بوده که متاسفانه پس از گذشت 15 سال هنوز اجرائی نشده است. 

جاده میقات الرضا در بین زائرین و مجاورین منطقه به جاده مرگ مشهور شده که بجهت وجود معادن طبیعی در مسیرو تردد ده ها هزارخوروی سبک و سنگین آبستن حوادث روزانه دلخراشی است.

لذا بار دیگراز حضرتعالی که امید ما به شما بوده و خواهد بود خواهشمندیم درجلسه ای ازتولیت محترم آستان قدس رضوی، ریاست جمهور، مجمع نمایندگان، استانداران و امامان جمعه استانهای هرمزگان، بوشهر، یزد، فارس، اصفهان، خراسانهای جنوبی و رضوی گزارش عملکردی از پیشرفت، میزان تلفات جانی و هزینه هایی که ناشی از تاخیر در اجرایی نمودن مصوبه پرخیر و برکتتان در طول این سال هاست به محضر مبارکتان ارائه نمایند تا با دستورت و اوامر حضرتعالی ان شالله عزمی شود و لباس خادمی ولی نعمتمان زیبنده ایشان باشد.

در پایان از پیگیری های اخیراستاندار محترم یزد و تعهد معادن يزدی  در این زمینه کمال قدردانی را داریم.

"طبسیهای مقیم یزد"

رمضان 1442 
 توضیح یزدفردا: تا کنون حدود 150 کیلیومتر از محور یزد طبس در دستور کار دکتر فاطمی استاندار یزد قرار گرفته و حدود 20 کیلیومتر آن عملیات اجرای آن آغاز شده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا