"محمدعلی طالبی" استاندار یزد در ابتدای سفر به شهرستان ابرکوه با خانواده شهید "اسماعیل نعمتی زاده" شهید مبارزه با مواد مخدر دیدار و گفت ‌و گو کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری ابرکوه، روز جمعه ٣١ خردادماه، ‌"‌محمدعلی طالبی" استاندار یزد، "سیدمسعود عظیمی" معاون هماهنگی امور اقتصادی ‌استاندار، "عباس حیدری" مدیر کل حوزه استاندار، "حجت الاسلام ‌والمسلمین سیدابراهیم حسینی" امام جمعه و "محمد کاظمی نسب" فرماندار ‌ابرکوه با خانواده "شهید اسماعیل نعمتی زاده" دیدار و با قرائت فاتحه به مقام این شهید والامقام ادای احترام ‌کردند.
استاندار یزد در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر، هدف اصلی دیدار با خانواده های شهدا را روحیه گرفتن از این خانواده های معزز عنوان کرد و گفت: روحیه با نشاط و بزرگی ‌که شما دارید، بسیار ارزشمند است و خدمتگزاران این نظام با همین روحیه فعالیت خواهند داشت.
"محمدعلی طالبی" افزو‌د: خواسته ما این است که پدر و مادر شهید برای موفقیت‌ مسئولان و خدمتگزاری به مردم دعا کنند.
گفتنی است شهید اسماعیل نعمتی زاده در سال ۱۳۸۶ که در دسته رزمی نیروی انتظامی شهرستان مهریز مشغول به خدمت بود، در جدال با سوداگرانی که حامل مواد مخدر ‌به استان کرمان بودند در حوالی جاده هرات و مروست به ابرکوه با به هلاکت رساندن دو نفر از اشرار و کشف چهار تن مواد در این عملیات، به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا