صبح دیروز فرماندار به اتفاق شهردار، اعضای شورای شهر به همراه برخی مسئولین دستگاههای آن شهرستان با حضور در محل دفتر مدیرکل راه و شهر سازی استان یزد، با مهندس مشکاتی سرپرست و معاون املاک و حقوقی این اداره کل دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی ، این نشست که با هدف بررسی و مشکلات شهرستان بافق برگزار گردید در خصوص موارد و مسائل مختلف در حوزه های راه سازی ، شهرسازی ، طرح های توسعه شهری و همچنین در خواست های مختلف تامین زمین با کار بری های عمومی گفتگوشد.

در ابتدای این جلسه، زاده رحمانی فرماندار شهرستان بافق  ضمن تبریک ایام و تشکر از برگزاری این نشست صمیمی  به مشکلات و مسائل آن شهرستان پرداخت و از راه و شهرسازی خواست تا با توجه به نقش و جایگاه شهرستان، با نگاه خاص به مسائل مطرح شده دراین جلسه مورد بررسی قرار دهند.

در ادامه این نشست هرکدام از مقامات محلی حاضر در این جلسه، مسائل ،مشکلات ودرخواست های خود را بیان نمودند واز سرپرست این اداره کل خواستار همکاری مضاعف شدند.

سید عباس مشکاتی پس از شنیدن صحبت های حاضرین بابیان اینکه شهرستان بافق یکی از شهرستان های معدنی و مهم استان می باشد گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان در حد توان و مقدورات خود تلاش خواهد کرد تا در جهت آبادانی و توسعه رو به رشد این شهرستان از هیچ امکان وکمکی دریغ ننماید .

سرپرست راه و شهر سازی استان قول مساعدداد تا تمام درخواست های آن شهرستان را در حوزه های مذکور مورد بررسی جدی و سریع قرار داده ونهایت همکاری را داشته باشد .

فرماندار بافق نیز در پایان ضمن تشکر از سرپرست و معاونین حاضر در این جلسه از نگاه خوب و مثبتی که این اداره کل به شهرستان  بافق دارند قدردانی نمود .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا