جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان مهریز با حضور جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی استان، معان فرماندار و اعضای ستاد اجرایی این شهرستان در محل فرمانداری مهریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، در این جلسه "محمد زارع" معاون فرماندار مهریز با تاکید بر هماهنگی و برنامه ریزی جهت خدمت رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی با توجه به ظرفیت های بالای شهرستان گفت: باید با برنامه ریزی های صورت گرفته سعی شود تا تمامی قابلیت ها و مناطق گردشگری و جذاب شهرستان به بهترین نحو به مسافران معرفی شود.

زارع خاطر نشان کرد: تمام سعی ما بر این است که فضای شاد و پرتحرکی را برای مسافران نوروزی ایجاد کنیم.

این مقام مسئول  تبلیغات و استفاده از همه ظرفیت ها برای معرفی بهتر شهرستان را یک امر ضروری برای جذب گردشگران و مهمانان نوروزی دانست و گفت: نظافت اماکن تاریخی، مساجد، پارکها ،آمادگی کامل درمانگاهها، اورژانس، بازرسی از رستوران های بین راهی، بازرسی ونظارت بر اجناس وقیمتها درسطح شهر و... از جمله مواردی است که باید در همه ایام سال و بویژه در ایام نوروز جهت رفاه مسافرین با جدیت بیشتری انجام شود.

الهام جلوداری سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهریز نیز در این جلسه با اشاره به آماده بودن اماکن تاریخی ، گردشگردی  و اقامتی این شهرستان برای نوروز 98 گفت: طبیعت زیبا و بکر شهرستان مهریز در کنار آثار تاریخی آن می تواند به رونق گردشگری منطقه کمک کند.

جلودرای در ادامه افزود: برای ایام نوروز و پذیرایی از مهمانان ضمن ایجاد نمایشگاههای صنایع دستی، برنامه های متنوع شاد و مفرح ایام نوروز در شهرستان اجرا خواهد شد.

لازم به ذکر است: در این  جلسه مدیران دستگاههای اجرایی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود  آمادگی خود را جهت همکاری با ستاد خدمات سفر نوروز اعلام کردند.

گفتنی است: مسائل ترافیکی ، نصب تابلوهای روستای هدف گردشگری، اصلاح روشنایی معابر، برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی از دیگر موارد مورد بحث در این جلسه بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا