زاده رحمانی در ديدار عيدانه اعضاي مجمع اصلاح طلبان بافقی گفت: برون رفت شهرستان از بن بست، تبادل افکار و فرهنگ ها را در پی دارد و می توان با پیشرفت در این زمینه، در جهت توسعه فرهنگي و اقتصادي شهرستان گام برداشت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ صبح امروز جمعی از اصلاح طلبان بافق با حضور در فرمانداری آغاز سال جدید را به فرماندار این شهرستان تبریک گفتند.

فرماندار بافق در ابتدای این دیدار از حضور اصلاح طلبان در این جلسه قدردانی کرد و گفت: سال 96 سال خوبی برای مجموعه شهرستان بافق بود و امیدواریم که در سال جدید نیز توسعه شهرستان با شتاب بیشتری به پیش رود.

محمد زاده رحمانی افزود: در سال 97 زیرساخت های اساسی شهرستان از جمله راه هاي ارتباطي، گازرسانی به روستاها و نقاط مختلف شهرستان و... تکمیل خواهد شد و اميدواريم در جهت پياده سازي منويات رهبر فرزانه انقلاب اسلامي و برنامه هاي اقتصادي و معيشتي دولت، بتوانیم گام هاي اساسي برداريم.

وی تصریح کرد: با مجموعه اقداماتی که در سال گذشته از سوی دستگاه های اجرایی شهرستان صورت گرفته انتقادات و نارضايتي ها در شهرستان کمتر از قبل شده است.

زاده رحمانی در ادامه با بیان اینکه شكوفايي همه ظرفيت ها، برون رفت شهرستان از بن بست را در پی دارد، خاطرنشان کرد: برون رفت شهرستان از بن بست، تبادل افکار و فرهنگ ها را در پی دارد و می توان با پیشرفت در این زمینه، در جهت توسعه فرهنگي و اقتصادي شهرستان گام برداشت.

فرماندار بافق همچنین به برخی از تغییرات مدیران عالی در سطح استان یزد در سال گذشته اشاره کرد و گفت: انتخاب "زمانی قمی" که مدیری توانمند، با تجربه و ترقي خواه است به عنوان استاندار یزد و نماینده عالی دولت در استان می تواند در توسعه مجموعه استان و اجرای سیاست های دولت تاثیرات مثبتی بر جای گذارد.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا