طلائی مقدم، فرماندارویژه طبس با درویشی، مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان وبازدید از پروژه پلی کلینیک دیدار کرد در این دیدار اعلام شد:پلی کلینیک تامین اجتماعی طبس تا پایان شهریور امسال افتتاح می شود

 

پلی کلینیک تامین اجتماعی طبس تا پایان شهریور امسال افتتاح می شود

آیا زیرساخت های لازم جهت استفاده از دفترچه بیمه الکترونیک دراستان وشهرستان طبس پیش بینی شده؟ روند ساخت پلی کلینیک تامین اجتماعی طبس را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
هفته تامین اجتماعی است و وظیفه داشتیم تا بازدیدی از یکی ازشهرستان های مهم استان داشته باشیم. بنا به گفته شرکت مربوطه، پلی کلینیک تامین اجتماعی طبس، تاکنون ۶۵% پیشرفت فیزیکی داشته که امیدواریم این پروژه حسب پیگیری دکترنوربخش، مدیرکل تامین اجتماعی کشور و دکتر فیروزی، مدیریت درمان استان، تا پایان شهریورماه که هفته دولت می‌باشد به اتمام برسد ومردم عزیز شهرستان طبس که به حق از بهترین مردم کشورمان هستند از آن بهره کافی را ببرند.

ما به عنوان یکی از استان های پیشرو در سطح کشور، درحال ارائه خدمات بیمه الکترونیک هستیم، اولین استانی هستیم که توانسته ایم پروژه ملی SSN (شماره ملی بیمه) را به اتمام برسانیم و پروژه مربوط به پرونده الکترونیک بیمه شدگان در استان را استارت زده ایم طوری که اطلاعات اعضای جدید سازمان، در پرونده الکترنیک ثبت می‌شود و درحال ثبت الکترونیکی اطلاعات اعضای قدیمی هستیم.

بحث ارائه پرداخت صددرصد الکترونیک حق بیمه ولیست حق بیمه را در استان به پایان رساندیم، بحث حذف دفترچه های درمانی در مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی در سطح استان صددرصد به پایان رسیده وتمام خدمات این بخش بصورت الکترونیک ارائه می‌شود. امیدواریم با همت جناب آقای دکتر نوربخش ودولت محترم تدبیر وامید که برای نخستین بار طرح تامین اجتماعی الکترونیک را کلید زدند به زودی به این هدف والا به جهت تسریع وتسهیل دسترسی مردم به خدمات سازمان برسیم.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا