سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: من از هیچ بازیکنی حرف نمی‌زنم چون بعضی از بازیکنان درگیر باشگاه‌های خودشان هستند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: من از هیچ بازیکنی حرف نمی‌زنم چون بعضی از بازیکنان درگیر باشگاه‌های خودشان هستند.
امیر قلعه‌نویی در مورد در گذشت دختر علی جباری پیشکسوت استقلال اظهار داشت: باید این مصیبت را به خانواده جباری تسلیت بگویم همچنین ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) را هم تسلیت می‌گویم.
وی در خصوص اینکه شنیده می‌شود باشگاه تراکتورسازی در نیم فصل اقدام به جذب چند ستاره مثل احمد نوراللهی، امید عالیشاه و علیرضا جهانبخش می‌کند، عنوان کرد: من از هیچ بازیکنی حرف نمی‌زنم چون بعضی از بازیکنان درگیر باشگاه‌های خودشان هستند. اجازه بدهید با هر بازیکنی که رسما قرارداد بستیم از طریق سایت باشگاه اعلام می‌کنیم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی ادامه داد: بالاخره ما در نیم فصل اقدام به جذب بازیکن می‌کنیم و برای جذب بازیکن هم 2 مسئله را مدنظر داریم. یکی اینکه نقاط ضعف‌مان را بشناسیم و دوم اینکه تیم‌ خودمان را تقویت کنیم. بازهم تأکید می‌کنم که بعد از پایان نیم فصل اول به صورت رسمی اقدام به جذب بازیکن می‌کنیم و باب مذاکره را با باشگاه‌ها باز می‌کنیم تا مشکلی پیش نیاید.
قلعه‌نویی افزود: طبیعتا دنبال جذب 4،5 بازیکن هستیم حالا این بازیکنان می‌توانند داخلی باشند یا خارجی. فیلم چند بازیکن خارجی به دست ما رسیده و قرار است در مورد آنها نظر بدهیم.
وی درباره وضعیت مصدومیت سعید آقایی و خالد شفیعی و اینکه آیا این بازیکنان به بازی این هفته با صبا می‌رسند، گفت: هم آقایی و هم شفیعی برای این بازی محروم هستند و نمی‌توانستند بازی کنند ولی ان‌شا‌ءالله برای بازی‌های بعدی مشکلی ندارند.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مورد وضعیت محسن بنگر هم اظهار داشت: بنگر 7،8 جلسه است که تمریناتش را با تیم شروع کرده. ما روی بنگر حساب باز کرده‌ایم او یکی از بزرگ‌های تیم است که می‌تواند در ادامه راه به ما کمک کند.
قلعه‌نویی در خصوص وضعیت مالی باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: خدا را شکر شرایط مالی خوبی داریم و آقای آجرلو هم تمام تلاشش را انجام می‌دهد تا مشکلی وجود نداشته باشد. علاوه بر آجرلو دکتر نجفی شهردار تبریز، دکتر دبیری از شورای شهر و دکتر رحمانی هم زحمات زیادی برای تراکتورسازی می‌کشند.
وی در پایان در واکنش به اینکه خیلی از اهالی فوتبال و مخصوصا استقلالی‌ها تولدش را تبریک گفته‌اند، تصریح کرد: باید از تک تک این دوستان تشکر کنم که به یاد من بودند. البته روز گذشته و به مناسبت اربعین مراسمی داشتم که در آن هم همه حضور فعالی داشتند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا