یزدفردا"با نهایی شدن برجام و فراهم شدن زمینه برای افزایش سفر گردشگران خارجی به ایران، مجریان تور در کشورهای مختلف حالا با خیال آسوده‌تری به ارائه بسته‌های پیشنهادی گردشگری متنوع به مقصد ایران می‌پردازند.

نشریه گاردین در گزارشی با عنوان "سال 2016 کجا برویم؟" به معرفی بهترین انتخاب‌های گرشگری در سال جاری میلادی از سواحل مرجانی استرالیا تا آفریقای جنوبی و اسکاتلند پرداخته و البته ضمن پیشنهاد ایران به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر در سال 2016، همگان را به آشنایی با تاریخ کهن این سرزمین دعوت کرده است.

همچنین در بخشی از این گزارش به تورهایی انگلیسی که هم اکنون بسته گردشگری سفر به ایران را پیشنهادمی‌دهند نیز اشاره شده است.

به عنوان مثال تور گردشگری «Wild Frontiers» به ایران شامل تور 16 روزه جاده ابریشم و اطراف دریای خزر به‌علاوه بخش‌هایی از ترکمنستان و آذربایجان است که هزینه آن از مبلغ 3295 پوند (حدودا 17 میلیون تومان) آغاز می‌شود.

«Travel Unknown» که برای اولین‌بار بسته گردشگری ویژه ایران را ارائه می‌دهد، برای تور 14 روزه شامل سفر از تبریز تا شیراز با در نظر گرفتن هزینه پرواز، هزینه پایه 3495 پوند را در نظر گرفته است.

تور «Imaginative Traveler» نیز دو بسته گردشگری به مقصد ایران ارائه می‌دهد: «ماجراجویی ایران » و «روزها و شب‌های ایران».

تور 15 روزه «روزها و شب‌های ایران» از تهران آغاز و در همان جا پایان می‌یابد و شامل بازدید از شهرهای تاریخی اصلی ایران و همچنین شهر کویری یزد است که هزینه 2100 دلاری (بدون پرواز) برای آن اعلام شده است.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا