یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیسی"ماموران کلانتری "12 قائم" شهرستان یزد شب گذشته هنگام گشت زنی در خیابان "قیام"، ضمن توقیف یکدستگاه سواری پراید سرقتی،دو سارق را نیز دستگیر کردند.
به گزارش واحد دریافت پایگاه خبری یزدفردا " فرمانده انتظامی شهرستان یزد درباره این خبر، گفت: ماموران گشت کلانتری 12 قائم، نیمه شب گذشته هنگام گشت زنی در سطح شهر یزد به یکدستگاه سواری "پراید" مشکوک شدند و به همین منظور نسبت به استعلام  پلاک خودرو اقدام کردند.
سرهنگ "منوچهر نصیری" افزود: با اخذ استعلام، مشخص شد که خودروی مذکور سرقتی بوده که بلافاصله دستور ایست صادر و راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس از محل متواری شد.
سرهنگ نصیری، گفت: ماموران پلیس در یک عملیات ضربتی و تعقیب و گریزی و با شلیک تیر هوایی، خودرو را متوقف و دو سرنشین خودرو را نیز دستگیر و به اداره پلیس، منتقل کردند.
وی افزود: متهمان در بازجویی های اداره پلیس به سرقت خودرو پراید از سطح شهر یزد اعتراف و جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.
سرهنگ نصیری در خاتمه، گفت: تلاش و برنامه ریزی پلیس یزد برقراری امنیتی،مطلوب برای شهروندان می باشد و شهروندان هم ضمن همکاری با پلیس میتوانند نقش بسزایی در ارتقاء احساس امنیت در سطح جامعه داشته باشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا