نامه وارده به یزدفردا :شما به داد ما ميبديها برسيد :

طبق مصوبه دولت در 18 دي 91  نقشه اصلاحي ميبد و اردكان تصويب شده است كه براي ان ساعتها كار كارشناسي و بررسي استاد ثبتي و تاريخي از سوي كارشناسان تقسيمات استانداري و همچنين از خبره ترين كارشناسان سازمان ثبت اسناد ازاصفهان هم كمك گرفته شده است .

واگرچه بخش هاي زيادي از زمينهاي كشاورزي و مسكوني بفروييه ميبد  و قسمتهايي از اميراباد و عشرت اباد را به ميبد برنگرداندند !!!

ولي اين نقشه جديدحداقل مورد توافق  مسوولان دوشهر قرار گرفته است !

اما چه کسی کارشکنی کرده نمی دانیم و شنیده ها حاکی از آن است گويا با اعمال نفوذ بعضی از نماینده های استان  در وزارت كشور نقشه ديگه اي را بعدا  كشيده كه مسوولان ميبد به هيچ وجه با ان موافق نيستند و بايد پيگيري كنيم كه حداقل همان مصوبه سال 91 اجرا يي شود.

امیدواریم  در وزارت كشور قانون حاكم شود چندسال پيش گفته شده بود يكي از مسوولان تقسيمات كشوري به جرم دريافت رشوه محكوم شده و به زندان افتاده است و حالا نوبت رو شدن دست كساني است كه با قانون گريزي براي ميبد نقشه مي كشند.

حال که میبدی ها همچنان باید داغدار از دست دادن یحیی زاده باشند و بدون نماینده که آنهم حدیث مفصل دارد که چرا انتخابات این حوزه پس از تاییدها و تعویق ها اخر برگزار نشد باید شاهد اینگونه حرکتهایی باشیم که بهابادیها سالها با آن دست بگریبانند بشویم!؟

امید واریم با دخالت مدیریت ارشد استان جناب میر محمدی که انسان سلیم النفسی  است  و همه به خداترسی ایشان ایمان داریم مشکل حل شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا