تشكر و قدرداني استاندار از مردم ولايتمدار استان يزد (انتخابات مجلس هشتم)398



محمد رضا فلاح زاده استاندار يزد به مناسبت حضور حماسي مردم در انتخابات اطلاعيه اي بدين شرح صادر كرد:

بارها اتفاق افتاده است كه ملت شريف ايران در لحظات سرنوشت ساز ، بهترين تصميم ها را گرفته و با صلابت و موفقيت از گردنه هاي دشوار عبور كرده است. اين بار نيز مردم هميشه درصحنه و انقلابي ايران اسلامي زيباترين فصل همبستگي ملي را با هوشمندي به تصوير كشيد و در مقابل نگاه هاي منتظر دوست و دشمن حماسه اي به ياد ماندني و پرافتخار ديگري را رقم زد و ثابت كرد ، همچنان پرچمدار خداپرستي ، استقلال و عدالتخواهي براي همه ملت هاي امروز و فردا خواهد بود.




مردم ولايتمدار استان يزد هم درحركتي پرشكوه و فضايي بسيار آرام و با نشاط در انتخابات شركت كرد و با ترنم سرود همدلي ، ايران اسلامي را بر بام كرامت جهاني نشاند و يك بار ديگر عظمت خود را به رخ همه قدرت هاي استكباري و بدخواهان كشاند و گرد ياس را بيش از پيش بر چهره آنان پاشيد.

اينجانب تشكر و قدرداني خود را از مردم عزيز كه در راستاي آرمان هاي بنيانگذار جمهوري اسلامي و شهيدان والامقام و منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي حماسه اي ديگر را خلق نمودند اعلام نموده ، از كليه تلاشگران و دست اندركاران برگزاري هشتمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي اعم از نيروهاي اجرايي ، نظارتي ، بازرسي ، امنيتي ، انتظامي ، رسانه ملي و اصحاب رسانه نيز صميمانه تشكر مي نمايم . با تبريك اين پيروزي بزرگ به ملت عزيز و به ويژه مردم استان و منتخبين گرامي ، سلامتي و موفقيت روز افزون همگان را از خداوند متعال مسئلت مي نمايم.

محمدرضا فلاح زاده

استاندار يزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا