به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان ميبد : در مراسم جشني كه با حضور فرماندار ميبد مهندس هادي نسب مدير كل اداري مالي استانداري ، بخشداران و جمعي از كاركنان و خانواده هاي فرمانداري ميبد در تالار قصر برگزار شد فرماندار ميبد ضمن گراميداشت ياد و خاطره امام راحل و شهداي انقلاب همه مسئولان را به همدلي و يكدستي دعوت نمود .

فرماندار ميبد گفت : اگر در حوزه هاي مختلف اداري وفاق و دوستي باشد بويژه در فرمانداري ، عمران بخشداري ها ، شهرداريها و دهياريها  شاهد اتفاقات خوبي خواهيم بود .

وي كه در جمع خانواده هاي كاركنان  فرمانداري ، بخشداري و دهياريها سخن مي گفت افزود : خانواده ها نقش بسزايي در پيشرفت شهرستان دارند و محيط شاد خانوادگي در رفتار اجتماعي و محيط كار كاركنان موثر مي باشد .

 وي بر نقش شهرداران ، بخشداران و دهياران تاكيد نمود و گفت : نقش اين عزيزان كمتر از نقش فرماندار در شهرستان نيست . وي همچنين از كاركنان فرمانداري و خانواده هاي آنها به خاطر همكاري و همياري در جهت پيشبرد اهداف شهرستان تقدير و تشكر نمود .

در اين مراسم گروه موسيقي و تردستي يزد به اجراي برنامه پرداختند و در پايان با حضور هادي نسب مدير و فلاح فرماندار  از فرزندان شهيد دفاع مقدس با اهداء لوح  تقديري تجليل شد  . 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا