نشست هم اندیشی رابطین دستگاه های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست گفت: جوانان آینده ساز و سرمایه اصلی این مرز و بوم هستند که باید نگاه ویژه ای به این قشر داشت و همه دستگاه ها در راستای هموار کردن مسیر پیشرفت جوانان گام بردارند.

هدایت شرف الدینی افزود: رسیدگی به مسائل جوانان تنها وظیفه اداره کل ورزش و جوانان نیست و بر اساس قانون کلیه دستگاه‌های اجرایی مرتبط یعنی دستگاه‌هایی که ارتباط با موضوع جوانان دارند در این خصوص وظایف و تکالیف قانونی مهمی بر عهده دارند.

وی در ادامه از ستاد ساماندهی امور جوانان به عنوان یک شورای تاثیرگذار در راستای ایجاد هم افزایی جهت پیگیری مسائل حوزه جوانان نام برد و اظهار داشت: در این نشست ها رابطین دستگاه ها با بحث و تبادل نظر در موضوعات مختلف مسائل را اولویت بندی و جهت ارائه در ستاد ساماندهی امور جوانان به مدیران خود پیشنهاد خواهند داد.

در پایان این نشست ،در خصوص ایجاد دو کارگروه غنی سازی اوقات فراغت و فضای مجازی بحث و تبادل نظر شد.

لازم به ذکر است : ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد با موضوع فضای مجازی با حضور مشاور وزیر ورزش و جوانان در بهمن ماه سالجاری به ریاست استاندار یزد برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا