سرمربی تیم بازرگانی ایده آل یزد گفت: کسب یک امتیاز از تیم صدرنشین رسالت کرمان هم برایمان راضی کننده است.

محمدباغبان صالح پس از تساوی تیمش مقابل رسالت کرمان در هفته دهم لیگ دسته اول کشور در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: بازی خوب و تماشایی را از هر دو تیم شاهد بودیم و کسب سه امتیاز هم برای ما و هم برای تیم رسالت از اهمیت ویژه ای برخوردار بود که این امر بر حساسیت بازی افزوده بود.

وی افزود: در اکثر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم و حملات متععد و خطرناکی را تدارک دیدیم که با اشتباهات فردی و دفاع منظم تیم حریف موفق به گلزنی نشدیم.

سرمربی تیم بازرگانی ایده آل یزد اظهار داشت: در طرف مقابل تیم رسالت دوبار در شروع مجدد یکی از روی نقطه کرنر و دیگر از ضربه ایستگاهی با کار ترکیبی دروازه تیم ما را باز کردند و از نظر روحی بازیکنانم دچار تضعیف شدند.

باغبان صالح در نیمه دوم با نکاتی که در بین دو نیمه به بازیکنان گوشزد کردم توانستیم به گل برسیم و بازی باخته را با تساوی عوض کنیم و یک امتیاز ارزشمندی را یدست آوریم.

وی ادامه داد: هنوز بازیهای زیادی را تا پایان فصل داریم و به عنوان یک مدعی تمام تلاشمان صعود به مرحله بعد و لیگ برتر است که سعی خواهیم کرد در ادامه راه نتایج خوبی را کسب و امتیازات خود را افزایش دهیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا