تيم بازرگاني ايده آل يزد در هفته دهم ليگ دسته اول فوتسال باشگاه هاي كشور مقابل تيم رسالت كرمان به تساوي دست يافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، هفته دهم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور در حالی از امروز پنج شنبه 18 دی ماه در شهرهای مختلف کشور پیگیری آغاز شد که تیم بازرگانی ایده آل یزد در دیداری حساس از ساعت 16 در سالن عدالت يزد پذيراي تیم صدرنشین گروه خود یعنی رسالت کرمان بود كه دو تيم در پايان به تساوي دو بر دو رضايت دادند.

تيم بازرگاني ايده آل يزد در اين ديدار سرتر از حريف قدر خود بود و از آغاز بازي توپ و ميدان را در اختيار گرفت و حملات بيشماري را بر روي دروازه رسالت كرمان تدارك ديد كه با درخشش دروازه بان نماينده كرمان موقعيت هاي تيم ايده آل يكي پس از ديگري از دست رفت تا اينكه در اواخر نيمه اول تيم رسالت كرمان توسط مجيد تيك دلي و محسن زارعي به گل رسيد و نيمه اول با همان نتيجه دو بر صفر به سود كرمان هاي پايان يافت.

در آغاز نيمه دوم باز اين بازيكنان بازرگاني ايده آل بودند كه به دروازه رسالت كرمان هجوم بردند و موفق شدند توسط محمدمهدي شرافت منش به گل اول دست پيدا كنند.

بازيكنان ايده آل پس از به ثمر رساندن گل اول با روحيه بيشتر حملات خود را آغاز كردند تا اينكه رحيم سعيدي نيا گل تساوي بخش تيمش را به ثمر رساند تا يك امتياز ارزشمند اين ديدار را بدست آورند.

علی حفیظی- مهدی صفایی- داریوش نادری- احسان موسویان تیم داوری و داود خان احمدی ناظر این دیدار بودند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا