نادر قاضی از شروع قدرتمند تمرینات تیم والیبال پیشگامان شفق اردکان در آستانه مسابقات نیم فصل دوم لیگ دسته یک والیبال کشور خبر داد.
به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان نادر قاضی با اشاره به اینکه تیمهای لیگ دسته یک والیبال کشور در سال جاری سطح بالاتری نسبت به تیمهای سال گذشته دارند گفت: 4 تیم اول هر دو گروه بازی های خوبی را در نیم فصل اول ارائه داده اند و بازیهای سختی برای نیم فصل دوم و مرحله حذفی مسابقات پیش بینی می شود.

سرمربی تیم والیبال پیشگامان شفق اردکان عملکرد تیمش در نیم فصل اول را با توجه به آنالیزهای انجام شده خوب ارزیابی کرد و افزود: به لطف خداوند تیم از لحاظ روحی و روانی در وضعیت مناسبی قرار دارد و آسیب دیدگی جدی نیز در بین بازیکنان وجود ندارد.

قاضی ادامه داد:بازیکنان پس از چند روز استراحت تمرینات خود را با قدرت و جدیت آغاز کرده اند و امیدواریم شروع خوبی در ابتدای نیم فصل دوم داشته باشیم.

وی همچنین به احتمال جذب یک بازیکن جدید در پست دریافت قدرتی در چند روز آینده اشاره کرد و برگزاری یک بازی تدارکاتی را نیز در روز های پیش رو محتمل دانست.

نادرقاضی در پایان ضمن قدردانی از همه کسانی که از والیبال حمایت می کنند حضور پرشور تماشاچیان متعصب اردکانی در مسابقات را دلگرمی بزرگی برای تیم والیبال پیشگامان شفق اردکان دانست و ابراز امیدواری نمود تلاش کادر فنی و بازیکنان بتواند جوابگوی لطف بیشمار مردم و مسئولان باشد.

 
 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا