مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ کشور در اسلحه سابر به میزبانی باشگاه سنگ اهن بافق برگزار و رهبری بر سکوی قهرمانی ایستاد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ و رده بندی باشگاه های کشور روز جمعه 12 دی ماه در شهرستان بافق استان یزد و به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ اهن در سالن امام علی (ع) این شهرستان برگزار شد.

در ایندوه از رقابت ها بیش از 30 نفر از بهترین سابریست ها از سراسر کشور با هم به رقابت پرداختند که محمد رهبری از گیلان(باشگاه استقلال تهران) با غلبه بر حریفان خود به عنوان قهرمانی دست یافت.

فرزاد باهر ارسباران از آذربایجان شرقی دوم شد و محمد فتوحی از یزد(باشگاه استقلال تهران) و مجتبی عابدینی از مازندران(باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی) به عنوان سوم مشترک دست یافت.

در مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور فضل الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ، پیمان فخری و انوش جهانی دبیر و نایب رئیس فدراسیون شمشیربازی ، جلیل مازاراتابکی و احسان فردوسیان رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت شمشیربازی استان یزد ، تقی آقایی رئیس هیئت مدیره و مهدی دهستانی مدیرعامل باشگاه سنگ آهن بافق ، علی اصغرحسینی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان و طالعی معاون فرماندار شهرستان بافق از نفرات اول تا شانزدهم با اهدا جوایز نقدی تجلیل به عمل آمد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا