دبیر فدراسیون شمشیربازی با تمجید از عملکرد هیئت شمشیربازی استان یزد در رده های پایه گفت: عملکرد هیئت یزد در قهرمان پروری فوق العاده بوده است.

پیمان فخری در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت شمشیربازی استان یزد در گفتگو با پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: استان یزد از پتانسیل بالایی در شمشیربازی برخودار است و شاکله تیم ملی کشورمان از بازیکنان یزدی تشکیل می شود و این نشان دهنده این است که یزدی ها در این رشته استعداد دارند.

وی افزود: امیدوارم مسئولان استان هم از این فرصت استفاده و با حمایت و بها دادن به این رشته مسیر دست یابی به موفقیت های دوچندان را هموار کنند.

دبیر فدراسیون شمشیربازی اظهار داشت: هیئت یزد در زمینه استعدادیابی و رده های پایه بسیار خوب کار کرده و پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسالان خود ایجاد کرده است که امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

فخری در خصوص اردوی تیم ملی جوانان در یزد پیش از مسابقات کلاس آ جوانان جهان اشاره و تصریح کرد: پیش از این تیم ملی جوانان زیر نظر تیم بزرگسالان تمرینات خود را پیگیری میکرده که اخیرا حمیدرضا شیر از مربیان خوب یزدی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان در اسلحه سابر انتخاب شده و همه کاره تیم ملی است که اردوها و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود به سابر توجه بیشتر می‌شود گفت: این حرف اشتباه است چرا که فدراسیون شمشیربازی توجه به هر سه اسلحه را در دستور کار قرار دارد . خیلی‌ها می‌گویند من چون در اسلحه سابر فعالیت می‌کردم بین رشته‌ها تفاوت می‌گذارم اما این طور نیست. همه رشته‌ها با شرایط یکسان کار می‌کنند و اردوهای یکسان دارند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا