مجمع هیئت شمشیربازی استان یزد برای چهار سال دیگر جلیل مازاراتابکی را به عنوان رئیس این هیئت انتخاب کرد.

مجمع انتخاباتی هیئت شمشیربازی استان یزد با حضور فضل الله باقرزده ، انوش جهانی و پیمان فخری رئیس ، نایب رئیس و دبیر فدراسیون شمشیربازی چهارشنبه شب از 21 در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان یزد برگزار شد.

جلیل مازار اتابکی و احسان فردوسیان دو نامزد تصدی ریاست هیئت شمشیربازی استان یزد بودند که احسان فردوسیان از حضور در انتخابات انصراف داد و اتابکی تنها کاندید سکانداری این هیت موفق شد با کسب 18 رای از 18 رای ماخوذه با قاطعیت برای چهار سال دیگر سکاندار این هیئت شود.

رئیس فدراسیون شمشیربازی در این مجمع در سخنانی کوتاه با تمجید از عملکرد هیئت شمشیربازی استان یزد گفت: یزد به عنوان قطب شمشیربازی کشور قهرمانان و ملی پوشان زیادی را تربیت کرده است.

فضل الله باقر زاده افزود: استان یزد پتانسیل بالایی در رشته شمشیربازی دارد و هم در بخش مربیان ، داوران و ورزشکاران سرآمد کشور هستند.

وی اظهار داشت: این استان این پتانسیل را دارد تا در میدان بزرگی همچون المپیک برزیل در رشته شمشیربازی نماینده داشته باشد و تنها این امر با حمایت مسئولان استان محقق خواهد شد.

رئیس هیئت شمشیربازی استان یزد هم در این مجمع گفت: تمام تلاشمان این است که بهترین امکانات را برای ورزشکاران این رشته فراهم نماییم تا بیش از پیش به افتخارات دست پیدا کنیم. 

جلیل مازار اتابکی افزود: در چهار سال گذشته عناوین مختلفی را کسب کردیم که برای اولین بار در شمشیربازی استان رقم خورد و ما به این عناوین اکتفاء نخواهیم کرد و با برنامه ریزی و تلاش مضاعف در مسیر پیشرفت گام برمیداریم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا