به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان ميبد : فلاح فرماندار ميبد طي بازديدي از بخش صنايع دستي ميبد بر لزوم توجه هر چه بيشتر در خصوص رشد و توسعه همه صنايع دستي ميبد تاكيد نمودند .

فلاح در اين زمينه اظهار داشتند : يكي از مهمترين بخش هايي كه در توسعه شهرستان و ايجاد محيط كار بدون آلايندگي و به عنوان صنعت پاك شمرده مي شود  صنايع دستي است كه مي بايست توجه و اهتمام جدي صورت بگيرد .

در اين بازديد كه  اديبان رئيس اداره ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري و تني چند از كارشناسان فرمانداري وي را همراهي مي كردند فلاح از اداره ميراث فرهنگي خواست تا طرحي را در جهت ايجاد سايت صنايع دستي شهرستان ميبد ارائه و در نوروز امسال نمايشگاهي نيز در اين مكان داير نمايند ، ايجاد كارگاه و ارائه صنايع دستي از جمله زيلو بافي ،  موتابي ، كار بافي از جمله مواردي بود كه فرماندار ميبد بر آن تاكيد نمودند  .

در ادامه بازديد فرماندار ميبد از جاده در دست ساخت شهرك صنايع دستي به طرف كمربندي غربي بازديد نمودند و اظهار اميدواري نمودند اين پروژه هر چه سريعتر به پايان برسد تا شاهد حضور گردشگران به اين مكان از سمت كمربند غربي شهرستان باشيم .

فلاح همچنين از آسياب بيده كه در حال مرمت  مي باشد نيز بازديد نمودند .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا