مهندس کلانتری استاندار اسبق یزد و نامزد انتخابات مجلس هشتم حوزه یزد و صدوق عصر سع شنبه در حسینیه تخت استاد یزد با همراهان و طرفداران خود خداحافظی نمود .

در این مراسم که در پی قطعی شدن رد صلاحیت مهندس کلانتری تشکیل شد نمایندگان گروهها و تشکلهای مختلف از جمله جوانان ،فرهنگیان ،پزشکان،احزاب ضمن ابراز تاسف از رد صلاحیت مهندس کلانتری مراتب اعتراض خود را اعلام نمودند .

در این مراسم روان به نمایندگی جوانان طی سخنانی ضمن ابراز تاسف از حرکت صورت گرفته توسط هیئت های اجرائی و نظارت در رد صلاحیت مهندس کلانتری گفت :اقای مهندس کلانتری ما اعتقادمان به کارمان بیشتر شد و شا برای ما عزیز تر شدید .

در ادامه مراسم دهقانی به نمایندگی کارگران با اعلام حمایت از مهندس کلانتری و ابراز تاسف از رد صلاحیت وی گفت :مهندس کلانتری با برنامه وارد میدان شده بود و حضورش قطعا برای جامعه کارگری موثر بود و افرادی که برای ایشان این مشکل را ایجاد نمودند باید پاسخگو باشند .

طاقه باف به نمایندگی از جامعه فرهنگیان طی سخنانی گفت :ما هرگز زحمات بیش از حد مهندس کانتری در ارتقاء وبهبود کیفیت آموزش و پرورش استان را فراموش نخواهیم نمود ودر مرحله اول رد صلاحیت ایشان در  دفعات متعدد بحث های زیادی بود که خدمت نماینده محترم ولی فقیه و مسئولین برویم و اعتراض نمائیم ولی ایشان مخالفت نمودند و فرمودند سعی کنید نظم انتخابات را به هم نزنید و تابع قانون باشید .

و دیروز که خدمت نماینده ولی فقیه در استان رسیدیم ایشان با صراحت فرمودند :در مورد انتخابات با من مشورتی نشده و تماس هم که گرفتم به من دروغ گفتند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا