فرماندار میبد با تاکید بر توسعه و آبادانی روستاهای این شهرستان گفت: این امر از اولویت های این منطقه است.

حسین فلاح روز دوشنبه در حاشیه بازدید کارشناسان معاونت امور شهرداری ها و دهیاری های کشور از فعالیت های عمران روستایی میبد اظهار کرد:با حرکتی که در راستای آبادانی روستاهای شهرستان میبد آغاز شده همواره شاهد توسعه روستاها و رضایت عمومی آنها هستیم .

وی با بیان اینکه برای توسعه و آبادانی روستاها نیاز به امکانات هست خواستار تجهیز شرکت دهیاری های شهرستان میبد به ماشین آْلات ازجمله لودر و کمپرسی شد.

مدیرعامل شرکت دهیاری های شهرستان میبد: با بیان اینکه این شرکت از سال 87 فعالیت خود را آغاز کرده به سرمایه گذاری این شرکت در تولید شن و ماسه اشاره کرد.

سید ابوالقاسم حسینی افزود:این شرکت در روز 600 تن ماسه و 400 تن شن و ماسه انواع نخودی و بادامی تولید می کند.

وی خدمات پسماند روستاها، صدور پروانه ساخت و ساز سه بخش مرکزی ندوشن و بفروئیه ، سرمایه گذاری در کارگاه شن و ماسه ، تولید بتن و قطعات بتنی ،مرمت و بهسازی اماکن تاریخی از جمله خانه گلشن را بخشی از فعالیت های این شرکت برشمرد .

وی خاطرنشان کرد:این شرکت تا به حال زمینه اشتغال 40 نفر به صورت مستقیم و 15 نفر به صورت غیرمستقیم فراهم کرده است .

پدرام رخشانی از کارشناسان معاونت امور شهرداری ها و دهیاری های کشور با اشاره به فعالیت های گسترده و سرمایه گذاری های انجام شده در زمینه های مختلف ، شرکت تعاونی دهیاری های میبد را از شرکت های فعال ، پرجنب و جوش و ممتاز در سطح کشور و استان یزد برشمرد .

حسنی هم یکی دیگر از کارشناسان با ارزیابی مثبت این شرکت در فعالیت های عمران روستایی ،درخصوص تامین ماشین آلات برای این شرکت از جمله کمپرسی ،آتش نشانی ، مینی لودر و ماشین زباله قول پی گیری داد .

رخشانی و حسنی دو تن از کارشناسان معاونت امور شهرداری ها و دهیاری های کشور از فعالیت های عمران روستایی و شرکت تعاونی دهیاری های میبد بازدید کردند.

کارگاه شن و ماسه و دو پروژه زیرسازی خیابان بدر آباد و دانشگاه علمی کاربردی از جمله این پروژه ها بودند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا