دکتر محمدکاظم کوهی عضو برجسته هیأت علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران که به منظور انجام مصاحبه جلسه جذب هیأت علمی گروه دامپزشکی به دانشگاه اردکان سفر کرده بود با توانمندیهای گروه دامپزشکی دانشگاه اردکان نیز آشنا شد.

دکتر کوهی که دکتر غفوری چرخابی رئیس دانشگاه اردکان و جمعی دیگر از معاونین و اعضای گروه دامپزشکی وی را همراهی می کردند همچنین از محل احداث ساختمان جدید دانشکده دامپزشکی و یک باب خوابگاه در دست احداث بازدید کرد.خوابگاه جدید خواهران در زیربنای 3500مترمربع در سه طبقه و حیاط مرکزی و با ظرفیت 300 نفر احداث خواهد شد. همچنین قرار است ساختمان جدید دانشکده دامپزشکی در زیربنای3000 هزار مترمربع و در سه طبقه احداث گردد که اعتبار مورد نیاز این طرح ها را خیر بزرگوار اردکانی حاج جلال تقوی زاده تأمین می نمایند. عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در ادامه بازدید خود از مجموعه جدید آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه اردکان که به تازگی راه اندازی شده دیدن کرد. دکتر کوهی تجهیزات موجود در 2 باب آزمایشگاه دامپزشکی دانشگاه اردکان را ارزشمند توصیف کرد و گفت:علی رغم نوپابودن رشته دامپزشکی دانشگاه اردکان نمونه وسایل و ابزار موجود در آزمایشگاه این دانشگاه را در سایر دانشکده های دامپزشکی کشور کمتر می توان مشاهده نمود.

لازم به ذکر است آموزشکده دامپزشکی دانشگاه اردکان به عنوان تنها آموزشکده دامپزشکی در بین استانهای مرکزی کشور می باشد که از سال تحصیلی 91 در رشته کاردانی دامپزشکی دانشجو پذیرش کرده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا