رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میبد از وقف 8 باب مغازه در شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، حجت الاسلام سید ابراهیم شفقت پور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میبد از ثبت 8 وقف جدید در شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون 10 وقف با موضوعات عزاداری، عید غدیر و قرآن کریم در میبد به ثبت رسیده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میبد افزود: یکی از مهم ترین وقف های جدید شهرستان ثبت وقف 8 باب مغازه بود که در اقدامی خیر خواهانه توسط آقای حسین زارع شاهی انجام شد.
وی اظهارداشت: واقف خیر اندیش این وقف را با نیات هزینه های مسجد ابوذر ، هزینه های مراسم روز اربعین، بزرگداشت مقام حضرت زینب (س) ، مراسم روز تاسوعای حسینی و بزرگداشت مقام حضرت اباالفضل العباس (ع) و عزاداری حسینی در عاشورا و اطعام در حسینیه 12 امام به ثبت رسانیده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میبد همچنین از وقف یک قطعه زمین توسط واقف خیر اندیش سرکار خانم معصومه رضی جهت ساخت حسینیه شهدای شهرک امام جعفر صادق (ع) خبر داد.
شفقت پور در پایان با اشاره به این مطلب که میبد در سالجاری در حوزه ایجاد وقف های جدید پیشتاز بوده است افزود: جناب اقای محمد قاسمی ندوشن واقف خیر اندیشی دیگری است که در اقدامی خیر خاهانه یک قطعه زمین و آب آن را جهت اطعام روز سیزدهم محرم و عید غدیر وقف کرده است.
 
 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا