امام جمعه اردکان در خطبه های نماز جمعه این هفته با انتقاد از جوسازی های اخیر بر علیه این شهرستان گفت: در رابطه با نحوه و ترکیب حوزه های انتخابیه استان بحث هایی مطرح است که لازم است عده ای دست از جوسازی بردارند و اجازه دهند از طریق مجاری قانونی و کمک دولت و مجلس این کار انجام شود همانطور که پیش از این نیز همین حوزه ها بدین صورت تصویب شد.

حجت الاسلام سید محمد حسینی  با بیان اینکه ما خواهان عدالت هستیم ولی نه اینکه عده ای هر جا به ضرر خودشان بشود کوتاه بیایند اظهار داشت : درخصوص وضعیت آب شهرستان ، مسئولان مربوطه در جلسات مختلف بر توزیع عادلانه آب با کیفیت تاکید می کنند حال چطور مردم اردکان باید از آب با سختی بالای 1200 استفاده کنند و برخی شهرستان ها از سختی آب 600 برخوردار باشند . کجای این عدالت است؟

وی با بیان اینکه دهها مورد مشابه در سطح کشور است که دارای حوزه انتخابیه مستقل هستند و هیچ حرف و حدیث و مشکلی ندارد گفت: عده ای دست از جوسازی بردارند و اگر قرار است اقدامی انجام شود باید از  طرف دولت و مجلس و با نظر کارشناسی و براساس حق و قانون باشد، در غیر این صورت آن را نمی پذیریم.

سید محمد حسینی  گفت: شهرستان اردکان با تلاش مسئولان و همراهی مردم پیشرفت های زیادی کرده است ولی عده ای درصدد تنزل جایگاه اردکان هستند.

امام جمعه اردکان تاکید کرد: اگر برخی شهرستان ها مشکلی در خصوص حوزه انتخابیه دارند باید از طریق اضافه شدن یک نماینده به کل استان ، پیگیر حل مشکلشان باشند و نباید با برخی حرف های نسنجیده همه استان را  به جان هم انداخت .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا