به گزارش شهروند اردکان، رئیس شورای اسلامی شهرستان اردکان گفت:  بیایید دست در دست هم دهیم تا بر اساس ظرفیت های استان و کار و تلاش و همدلی ،استان را به جایگاه در خور شان مردم آن برسانیم.

حجت الاسلام والمسلمین عطری با اشاره به اینکه استان یزد به داشتن مردمانی سخت کوش،نجیب و مومن شهره است گفت: اصولا توسعه و پیشرفت بخصوص در استان کویری یزد  جز با تلاش بی وقفه مسئولان و همراه بودن مردم و استفاده برنامه ریزی شده از پتانسیل های موجودامکانپذیر نیست.

 

اردکان با همت و کار مضاعف در طی بیش از یک دهه، به این جایگاه رسیده است

به گزارش شهروند، رئیس شورای اسلامی شهرستان اردکان گفت: شهرستان اردکان نیز بعنوان بخشی از استان یزد از این قضیه مستثنی نیست و با تفکر و همت مستمر مسئولان،اعتماد و همراهی مردم  و برپایه برنامه ریزی مدون و تلاش شبانه روزی و بخصوص در استفاده از منابع معدنی و ایجاد صنایع که استراتژی توسعه استان بر این اساس تعریف شده ، گام برداشته و امروز مزد همت مضاعف و کار مضاعف خود در بیش از یک دهه را می بیند.

وی اضافه نمود: البته در کنار توسعه صنعتی و اقتصادی و عوایدی که نصیب شهرستان شده است، برخی مضرات همچون آلودگی کارخانجات بزرگ صنعتی،شیوع برخی ناهنجاریهای اجتماعی ، کاهش کمیت و کیفیت منابع آبی که تامین آب شرب مردم را نیز با مشکل مواجه ساخته و . . . نیز گریبانگیر شهرستان شده است که سعی می شود با بهره گیری از عواید موجود و تلاش بیشتر و استفاده از اهرم های نظارتی این مشکلات نیز به حداقل برسد.

عده ای قصد دارند با فرافکنی، بر عدم توانایی خود در حل مشکلات مردم حوزه انتخابیه شان سرپوش بگذارند

“سید حسین عطری” همچنین با اشاره به برخی هجمه های برنامه ریزی شده علیه مردم و مسئولان شهرستان اردکان گفت: متاسفانه عده ای خاص از روی ناآگاهی و عمدتا مغرضانه بر طبل اختلاف در استان می کوبند و می خواهند عدم توانایی در حل مشکلات مردم را با فرافکنی توجیه کنند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان اردکان با بیان اینکه عدالت بدان معناست که هر کس بر اساس زحمت، کار و تلاشی که می کند بهره ای ببرد گفت: هیچ عقل سلیمی نمی پذیرد که یک نفر که عملگرایانه به فکر کار و تلاش است با کسی که حرافانه روزگار سپری می کند در یک جایگاه قرار گیرد و آیا درست است که عوایدی که براساس قانون و با تحمل آلودگی و بیماری نصیب شهرستان شده را به جاهایی که کمترین زحمتی برای ایجاد این صنایع کشیده نشده و در اب و هوای حوب و باغات سرسبز زندگی می کنند داده شود؟ چه کسی می پذیرد که عوارض آلایندگی را بدون اولویت مکان این واحدهای آلاینده، براساس جمعیت توزیع کرد؟

کسانیکه بویی از عدالت نبرده اند ، داعیه دار عدالت در استان شده اند

“سید حسین عطری”  افزود: کسانی که مفهوم عدالت را درک نکرده اند، داعیه دار عدالت در استان شده اند و با تحریک احساسات پاک مردم سعی دارند بر کم کاریها و عدم توانایی خود در رفع مشکل مردم حوزه انتخابیه خود سرپوش بگذارند،یک روز،  نامه توهین آمیز علیه مردم و مسئولان اردکان می نویسند، روز دیگر شوراها را بر علیه مردم اردکان فرا می خوانند. هر چند همه این شانتاژها بی اثر بوده است و قطعا مردم اردکان از طریق هیات های نظارت بر این مسئولان پیگیری موضوع خواهند شد.

خون مردم اردکان از این همه توهین و دروغگویی به جوش آمده است/ عواقب آن برعهده تحریک کنندگان است

به گزارش شهروند اردکان، سیدحسین عطری با هشدار به این مسئولان گفت: خون مردم اردکان از این همه توهین و دروغگویی به جوش آمده ، بنده و اعضای شوراهای اسلامی شهرستان اردکان اعلام می کنیم عواقب تحریک احساسات مردم برعهده تحریک کنندگان و مسئولینی است که به مسئولیت خود برای جلوگیری از نفاق و اختلاف در بین مردم عمل نمی کنند.

جای تعجب و تاسف است، در کمیسیون ۸ نفره نتوانستند از مواضع شان دفاع کنند، استان را به هم می ریزند

رئیس شورای اسلامی شهرستان اردکان همچنین با بیان استقلال حوزه انتخابیه از دهه های  ۱۳۳۰ گفت: بر اساس قانون حوزه انتخابیه اردکان در سالهای اخیز نیز مستقل بوده است و اخیرا که طبق همین قانون در نظر است تغییراتی در تعداد نماینده ها و حوزه های انتخابیه ایجاد شود، در کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس که فقط ۸ نفر نماینده عضو دارد و برخی از این آقایان نیز در این کمیسیون هستند، با توجه به پارامترهای موجود در قانون، تداوم استقلال حوزه انتخابیه اردکان تایید می شود که ناگهان همین افراد که نتوانستند با استدلال و قانون  و در برابر فقط ۷ نفر، از مواضع شان دفاع کنند، باز استان را به هم میریزند و می گویند بی عدالتی شده است که جای تعجب دارد.

به جای گلایه از پرتوانی نماینده اردکانی، از کم توانایی مسئولان خود انتقاد کنند

حجت الاسلام والمسلمین عطری تصریح کرد: مردم با رای خود نمایندگان را انتخاب می کنند که از حق شان دفاع و پیگیر مشکلاتشان باشد. جالب است پیگیری نماینده مردم اردکان که بامنطق، تدبیر،تلاش شبانه روز و البته به دور از غوغاسالاری و در نهایت اخلاق و ادب توانسته در همه دولت های اصولگرا،اصلاح طلب و اعتدال گراچرخ توسعه شهرستان را به پیش برد را لابی گری و غیره می دانند ولی عدم توانایی خود را بی عدالتی می دانند.

وی با بیان اینکه بهتر است برخی به جای گلایه از پرتوانی نماینده اردکانی، از کم توانایی مسئولان خود انتقاد کنند افزود: بیایید دست در دست هم دهیم تا بر اساس ظرفیت های استان و کار و تلاش و همدلی ،استان را به جایگاه در خور شان آن برسانیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا