حدود 2 هفته می گذرد و مراجعین تنها شعبه بانک ملت در طبس به دلیل مختل بودن سیستم و نقص در دستگاه صدور کارت از دسترسی به حسابها و ارایه برخی خدمات بانکی محرومند.

این در حالی است که ازدحام مردم در شعبه این بانک، سبب بروز مشکل شده و پاسخ کارمندان مبنی بر «به زودی مشکل برطرف می شود»، مانع دلخوری مشتریان می شود.

مراجعات خبرنگار «یزدفردا» به تعدادی از مشتریان بانک ملت و شهروندان معطل مانده از وضعیت کنونی، تأیید کننده این مدعا بود و باید پرسید در سالی که مقرر است، خدمات نوین و گسترده بانکداری الکترونیک را تجربه کنیم، بروز چنین اختلالاتی در سیستم بانکی و معطلی بیش از دو هفته ای مردم در تنها شعبه بانک ملت طبس با چه استدلالی توجیه شدنی است؟

گفتنی است، بنا بر اعلام مسئولین بانکی کشور، امسال خدمات گسترده و نوین بانکداری الکترونیک در ایران ارایه شده و کشور از این نظر در سطح بالاترین استانداردهای بین المللی قرار می گیرد.

نکته قابل توجه اینجاست که حتی مدیران بانک ملت هم از پاسخگویی طفره می روند و همه دلخوری ها بر سر کارکنان این شعبه فرود می آید و حال سوال مهم مردم طبس اینجاست که واقعا در علوم نوین الکترونیک بانک ملت با آنهمه تبلیغات کجای پازل بانکداری الکترونیکی قرار دارد که 2 هفته مردم یک شهرستان 70 هزار نفری را معطل گذاشته است!!!!؟؟؟؟؟

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا