کمبود امکانات ورزشی موجب شده تا با گرم شدن هوا اکثر جوانان برای شنا و آب تنی مجبور به رفتن به استخرهای کشاورزی که از منظر بهداشتی مشکلات فراوان دارند که همین امر موجب شده تا مشکلاتی برای این افراد پیش اید.

فصل تابستان در حالی به نیمه رسیده است که جوانان و نوجوانان ندوشن برای گذران اوقات فراغت با کمبود امکانات ورزشی و تفریحی مواجه بوده و از حداقل امکانات برخوردار هستند.

از مهمترین سوالاتی که در بحث اوقات فراغت مطرح است تعیین متولی یا متولیان اصلی آن است. چه کسی اوقات فراغت را در سطح جامعه برای جوانان سامان دهی می کند و چه کسی پاسخگوی مشکلات ناشی از عدم برنامه ریزی درست اوقات فراغت است.

در کشور ما متولی مشخصی در زمینة اوقات فراغت وجود ندارد و سازمانها ی مختلف هر یک به نوبه خود فعالیتهایی را برای پر کردن اوقات فراغت اقشار مختلف جامعه به انجام می رسانند.

در بخش ندوشن جوانان و نوجوانان با کمبود امکانات سخت افزاری و تجهیزات به منظور گذراندن اوقات فراغت علی الخصوص در فصل تابستان هستند.

با آمدن فصل گرما در تابستان بیشترین کاربرد در اوقات فراغت متوجه استخر می باشد و یکی از مهمترین کمبودها در ندوشن عدم وجود  استخر است که بخش  با وجود جوان و نوجوان مستعد در زمینه شنا وورزش های دیگر از کمبود امکانات رنج می برند.این کمبود موجب شده تا با گرم شدن هوا اکثر جوانان برای شنا و آب تنی مجبور به رفتن به استخرهای کشاورزی که از منظر بهداشتی مشکلات فراوان دارند که همین امر موجب شده تا مشکلاتی برای این افراد پیش اید.

چرا باید شهری که این همه جوان با استعداد در زمینه ورزشهای آبی دارد و دانش آموزانی که هنوز استعداد یابی نشده اند بخاطر نبود استخر محروم شوند؟


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا