به گزارش روابط عمومی هیئت فوتبال شهرستان میبد، مسابقات فوتسال جام رمضان با معرفی تیم‌های برتر و اهدای جوایز و لوح یادبود در مراسم اختتامیه به پایان رسید.

در این مراسم آیت‌الله اعرافی امام جمعه شهرستان میبد، حسین فلاح فرماندار، محمدحسین هدائی شهردار میبد، فروزان‌فر رئیس اداره ورزش و جوانان میبد، سرهنگ ولی‌الله حسین محمدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، عزیزالله داورپور رئیس شورای اسلامی شهر میبد و رئیس هیأت فوتبال شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر، سیدمحسن فلاح معاون فرماندار، حسینی معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان، میرجلیلی رئیس کمیته داوران فوتبال استان، تدین رئیس کمیته مسابقات و مسؤول برگزاری مسابقات استان، مدیران عامل کارخانجات و نمایندگان بخش صنعت حضور داشتند.

در مراسم شب پایانی رقابت‌های جام رمضان ضمن اهدای جوایز و جام قهرمانی به تیم‌های برتر، از مسئولین و حامیان برگزاری مسابقات و دست‌اندرکاران و کمیته اجرائی مسابقات با اهدای لوح یادبود قدردانی گردید.

تیم‌های کاشی احسان آریا الف، کاشی احسان آریا ب و کبیر صنعت در رده سنی بزرگسالان و تیم‌های کاشی ماهان، تکاور و سیتک صنعت در رده سنی جوانان رتبه‌های اول تا سوم این دوره از رقابت‌ها را کسب کردند.

در مسابقات جام رمضان یادبود امام جمعه فقید شهرستان میبد 39 تیم در دو رده بزرگسالان و جوانان حضور داشتند که در پایان تیم قلعه پایتخت در رده سنی بزرگسالان و تیم پرسپولیس خاتم‌الانبیاء در رده سنی جوانان به عنوان تیم اخلاق و تیم علمدار شهیدیه به عنوان فنی‌ترین تیم معرفی شدند. همچنین مجید برزگر از تیم یزد خواست در رده سنی بزرگسالان و ابوالفضل برزگری از تیم کاشی ماهان در رده سنی جوانان به عنوان آقای گل مسابقات انتخاب گردیدند.

همچنین اجرای ورزش باستانی و تقدیر از میلاد کارگر قهرمان دوچرخه‌سواری کشور و نیز آقای امانی خبرنگار صدا و سیمای استان یزد به دلیل پوشش خبری مسابقات از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

پیش از برگزاری مراسم اختتامیه بازی فینال رده سنی بزرگسالان برگزار گردید که تیم کاشی احسان آریا الف با غلبه بر تیم کاشی احسان آریا ب موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

لازم به ذکر است این دوره از مسابقات با حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر میبد و فعالین بخش صنعت برگزار گردید.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا