به گزارش روابط عمومی هیئت فوتبال شهرستان میبد، مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان میبد با حضور آیت‌الله اعرافی امام جمعه شهرستان، فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، فرمانده نیروی انتظامی و مسئولین ورزش استان در مجموعه ورزشی شهدای میبد برگزار شد.

امام جمعه ميبد در این مراسم ضمن تأکید بر نقش ورزش به عنوان مهمترين عامل نشاط و سلامتي از مسئولين و متوليان امر ورزش در شهرستان خواست تا با تکیه بر شور و نشاط نوجوانان و جوانان و پتانسيل قوی شهرستان براي عرضه اندام و حضور نوجوانان و جوانان در رقابت هاي استاني و ملي تلاش شود.

در ادامه نیز عزيزالله داور پور رئيس هيأت فوتبال شهرستان ميبد ضمن قدرداني از حمايت و پشتيباني همه مسئولين و دست اندركاران و همچنین مشارکت صنعت اين شهرستان اظهار داشت: استقبال نوجوانان و جوانان در اين دوره از مسابقات نشان داد شهرستان ميبد از ظرفيت و استعدادهای خوبی در امر ورزش برخوردار است و باید از حضور امام جمعه ميبد و دیگر مسئولین شهرستان و نیز جضور دلگرم‌کننده مسئولين ارشد ورزش استان در اختتاميه اين مسابقات که نشان از توجه ویژه این عزیزان به ورزش شهرستان میبد دارد قدردانی نمود.

وی همچنین گفت: به فضل خدا و با حمايت مسئولين، به دنبال ارتقاء جايگاه شهرستان ميبد در عرصه‌های مختلف ورزشی به ويژه در رشته‌های فوتبال و فوتسال هستيم.

امسال مسابقات فوتسال جام رمضان با يادبود امام جمعه فقيد شهرستان ميبد، آیت‌الله محمد ابراهیم اعرافی برگزار گردید.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا