یزدفردا:خط قرمزهای ما در موضوع تقسیمات حوزه های انتخابیه قاطع و بی برو برگشت است
امام جمعه میبد گفت: در موضوع تقسیمات حوزه های انتخابیه، خط قرمزهای ما قاطع، بی برو برگشت است و انتظار می رود مسئولان به این خط قرمزها توجه کنند.

به گزارش نارین نیوز،  آیت الله اعرافی در خطبه عبادی نماز عید سعید فطر میبد، با اشاره به تقسیمات حوزه های انتخابیه استان  تصریح کرد: انتظار ما از مجلس شورای اسلامی و مسئولان کشور این است که در حوزه های انتخابیه مصالح همه استان را مورد توجه قرار دهند و جلوی تبعیض های ناروا و ناصحیح گرفته شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: امروز همه استان باید با نگاه عاقلانه و جامع مدیریت شود و طبعا شهرستان میبد هم بعنوان بزرگترین شهرستان بعد از مرکز استان و صاحب پیشینه درخشان تاریخی، علمی و صنعتی انتظار دارد؛ نگاه عادلانه و منطقی در تقیسمات و حوزه های انتخابیه مورد توجه باشد.

امام جمعه میبد تصریح کرد: در موضوع تقسیمات حوزه های انتخابیه، خط قرمزهای ما قاطع، بی برو برگشت است و انتظار می رود مسئولان به این خط قرمزها توجه کنند.

وی افزود: مبادا در کارنامه مجلس و مسئولان تصمیمات ناروایی برای مجموعه استان گرفته شود چرا که نگاه ما عاقلانه، حکیمانه و همراه با مصالح همه استان است.

وی با توصیه به مسئولان ادارات و نهاها هم گفت: مسئولان دستگاها باید قدردان این مردم باشند که در همه صحنه ها حضور دارند و این ملت بزرگ شایسته خدمت های بزرگ است و ادارات و نهادها این است که سالم، قوی، پاسخگو و به دور از اشتباه باشند و امیدواریم که این ملت با رهبری معظم انقلاب و با شور و حماسه انقلابی و با نیرویی که از رمضان گرفته است در همه صحنه های داخلی و خارجی موفق شود و بر توطئه ها و تحریم های ظالمانه و تهدیدهای توخالی دشمنان پیروز شود.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا