یزدفردا"سرویس اجتماعی:حوادث"خبرپلیس:پليس آگاهي استان يزد فردي را كه با طرح نقشه اخذ ويزاي " دبي " 320 ميليون ريال از شهروندان كلاهبرداري كرده بود شناسايي و دستگير كرد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا بنابراعلام پلیس استان یزد: سرهنگ" عطاءا...احمدي" جانشين فرمانده انتظامي استان يزد در خصوص اين خبر گفت: با اعلام شكايت تعدادي از شهروندان در خصوص اينكه فردي به نام ح.ح 23 ساله با عنوان اخذ ويزا و اعزام به دبي مدارك و پول از آنها دريافت كرده ولي تاكنون هيچ گونه اقدامي در اين خصوص انجام نداده است. لذا دستگيري اين متهم در دستور كار پليس آگاهي استان يزد قرار گرفت.

وي با اشاره به شناسايي و دستگيري متهم افزود: با دلالت متهم به اداره آگاهي وي در بازجويي هاي انجام شده به سركيسه كردن شش تن از شهروندان با نام اخذ ويزا براي عزيمت به كشور امارات متحده عربي اعتراف كرد.

جانشين فرمانده انتظامي استان يزد ضمن اعلام اين مطلب كه متهم داراي سوابق كيفري مانند: كلاهبرداري، صدور چك بلامحل و خيانت در امانت و ... مي باشد خاطر نشان كرد: تلاش در جهت شناسايي ديگر مالباختگان ادامه دارد.

همچنین بنابراعلام پلیس استان"  فرمانده انتظامي شهرستان تفت استان يزد از كشف 78 راس دام زنده قاچاق خبر داد.

سرهنگ" عبدالحسين پوررفيعي" با اعلام اين خبر گفت: روز گذشته در ساعت شش و 30 دقيقه صبح ، ماموران پليس آگاهي اين شهرستان در هنگام گشت زني و كنترل راههاي مواصلاتي استان به يكدستگاه كاميون كه از مسير شيرازعازم يزد بود مشكوك و خودرو براي بازرسي متوقف شد.

وي ادامه داد: ماموران پليس در بازرسي از اين كاميون 78راس گوسفند زنده قاچاق خارج از شبكه دامپزشكي را كشف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان تفت در پايان ضمن اشاره به دستگيري يك نفر متهم در اين رابطه خاطرنشان كرد: دامهاي كشف شده با هماهنگي اداره دامپزشكي تحويل قرنطينه كشتارگاه يزد شد.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا