یزدفردا"سرویس اجتماعی:حوادث"خبرپلیس:سارق اينترنتي که در پوشش دوستي، مردم را فريب داده و حساب آنها را خالي مي کرد،توسط پليس فتاي غرب استان تهران دستگير شد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا بنابراعلام پلیس فتا:سرهنگ"اصغر باقريان"در اين رابطه گفت:در پي رسيدگي به شکايت يکي از شهروندان مبني بر برداشت غير مجاز از حساب بانکيش، پرونده اي در پليس فتاي شهرستان بهارستان تشکيل و موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

اين مقام انتظامي ادامه داد:با توجه به اينکه شاکي در اظهارات خود اطلاعات خاصي براي يافتن سارق ارائه نداده بود، کارشناسان پليس وارد عمل شده و با بررسي تراکنش هاي بانکي شاکي،برداشت هاي مشکوک را مورد ارزيابي قرار داده و با تعقيب رد پاي سارق در فضاي مجازي هويت سارق را شناسايي کردند.

سرهنگ"باقريان" افزود:پس از شناسائي و دستگيري متهم در بهارستان،شاکي با ديدن وي تعجب کرده و اعلام داشت سارق از دوستانش بوده و مدتي پيش با سوء استفاده از اعتماد وي کارت عابر بانک را به بهانه تعريف رمز دوم از او گرفته و براي آن رمز دوم تعريف کرده است.

متهم در بازجويي هاي پليس اعلام داشت:با فريب دوست خود،کارت وي را گرفته و با تعريف رمز دوم براي آن،از طريق خريد شارژ تلفن همراه،حساب بانکي وي را خالي کرده است.

سرهنگ باقريان" در پايان ضمن اشاره به ارجاع پرونده به مرجع قضائي، از مردم خواست به هيچ عنوان کارت عابر خود را در اختيار ديگران قرار نداده و در يک بازه زماني معقول و مناسب نسبت به تعويض آن اقدام کنند.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا