یزدفردا"سرویس اجتماعی:حوادث"خبرپلیس:رییس پلیس فتا البرز اظهار داشت : مرد جواني که از طريق ارتباط در فضاي مجازي و آشنايي با زن متاهل قصد داشت با تهديد او را مجبور به طلاق از همسرش نمايد، شناسايي و دستگير شد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا بنابراعلام پلیس فتا:سرهنگ "يزدان نيکنام" رئيس پليس فتا استان البرز با اعلام اين خبر گفت: چندي پيش مرد ميانسالي به اين پليس مراجعه و اعلام داشت چند روزي است که با خبر شده همسرش در يکي از اطاق هاي گفتگوي اينترنتي(چت) با جواني ارتباط پيدا کرده و او نيز با تهديد از همسرش خواسته تا زندگيش را ترک و با او ازدواج کند.

نيکنام افزود: با دريافت اين گزارش و با توجه به اهميت موضوع، رسيدگي به اين شکايت و شناسايي متهم در دستور کار ماموران اين پليس قرار گرفت.

پس از دعوت از همسر شاکي، وي جريان آشنايي با مرد جوان را اينگونه توضيح داد که حدود 6 ماه پيش با مرد جواني در يکي از اطاق هاي گفتگوي اينترنتي ارتباط برقرار کردم. حدود يک ماه از ارتباطمان در فضاي مجازي مي گذشت که وي  از من خواست تا با دادن شماره تلفن همراه خود بتوانيم در هر لحظه از شبانه روز با هم ارتباط داشته باشيم. من در ابتدا به خاطر ترس از فاش شدن اين موضوع و آبروريزي از دادن شماره تلفن امتناع کردم ولي به دليل اصرار وي سرانجام شماره خود را به او دادم.

زن جوان افزود: ديگر ارتباطمان از طريق چت نبود و تبديل به قرارهاي حضوري شده بود و اين قرارهاي حضوري ادامه داشت تا زماني که وي به من پيشنهاد داد با او ازدواج کنم در حالي که مي دانست من متاهل هستم و با وجود همسر و فرزندانم نمي توانم به خواسته او تن دهم. اما او که فهميده بود خواسته اش شدني نيست اقدام به تهديد کرد که اگر اين کار را نکنم اين رابطه را فاش خواهد کرد و آبروي من را خواهد برد.

ديگر نمي توانستم تهديداتش را تحمل کنم و هر شب کابوس مي ديدم تا اينکه تصميم گرفتم براي جلوگيري از ريختن آبرويم از شوهرم طلاق بگيرم و با او ازدواج کنم اما خوشبختانه قبل از عملي کردن تصميمم همسرم از ماجرا مطلع و مانع اين اقدام شد.

سرهنگ نيکنام در ادامه بيان داشت: پس از اظهارات همسر شاکي متهم شناسايي و با دستور مقام قضايي دستگير و به جرم خود اعتراف کرد.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا