یزدفردا"سرویس اجتماعی:حوادث"خبرپلیس:رییس پلیس فتا کرمانشاه سارق اینترنتی که دوست دوران کودکی خود را طعمه قرار داده بود ، شناسایی و دستگیر کرد .

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا بنابراعلام پلیس فتا:سرهنگ "اسداله زحمتکش" گفت: در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر برداشت غيرمجاز 3 ميليون ريال از حساب بانكي اش از طريق اينترنت، موضوع دردستوركار قرارگرفت.

وي افزود:كارشناسان پليس فتا با انجام يكسري تحقيقات و اقدامات تخصصي، عامل اين برداشت غير مجاز را شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي دستگير شد.

رئيس پليس فتا استان کرمانشاه اظهارداشت:دربازجويي ها متهم به عمل غير قانوني خوداعتراف نموده و علت و انگيزه خود را از اين كارخلاف نياز مالي اعلام كرد.

زحمتکش ادامه گفت:متهم در اعترافات خود بيان داشت،شاکي را از دوران کودکي مي شناسم و از دوستان قديمي ام مي باشد،وي به منظور پرداخت قبض تلفن به صورت اينترنتي،رمز دوم و شماره کارت خود را در اختيارم قرار داد و من نيز آن را ياداشت نموده و پس از مدتي اقدام به خريد وبرداشت از حساب وي کردم.

اين مقام انتظامي به منظور پيشگيري از وقوع سرقت هاي اينترنتي به شهروندان توصيه كرد: مراقب كارت عابر بانك خود بوده و از قرار دادن آن در اختيار ديگران خودداري کرده و رمز كارت بانك خود را به صورت دوره اي تغيير دهند.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا