اعضاء شورای تامین شهرستان طبس با حضور در زندان این شهرستان از نزدیک با اقدامات و فعالیت های انجام شده در راستای اصلاح و تربیت آشنا و با مددجویان دیدار و گفتگو کردند.

حمید رضا حجازی -به گزارش خبرنگار یزد فردا در طبس: معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس ، رئیس دادگستری ، دادستان عمومی و انقلاب، رئیس اداره اطلاعات ، فرمانده نیروی انتظامی طبس بهمراه دیگر اعضای شورای تأمین این شهرستان از زندان طبس بازدید کردند .

در این بازدید حسین حسین پور، رئیس اداره زندان طبس گفت: در راستای تعامل و همکاری با دستگاه های امنیتی و نظارتی شهرستان،اعضای شورای تأمین به دعوت این اداره از قسمت های مختلف بازدید کردند.

اعضای شورای تأمین ضمن بازدید از بخش های مختلف زندان نظیر انبارمواد غذایی ، آشپزخانه ، سالن های ملاقات ، کارگاه قالیبافی ، خیاطی،معرق ، بندهای مردان و نسوان و بهداری در جمع زندانیان در محل هواخوری حاضر و از نزدیک با آنان دیدار و گفتگو کردند .

 سید جلال هاشمی معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در جمع نادمین زندان گفت : الحمدالله فضای مناسب و شادابی برای فعالیت های فرهنگی،مذهبی،فنی و کارگاهی در این ندامتگاه وجود دارد و بی شک برای تهیه این امکانات و به وجود آوردن این فضا تلاش زیادی انجام شده است.

وی گفت: انتظار داریم زندانیان برای جبران گذشته و ساختن آینده مطلوب از خدمات و امکانات بهره مفیدی ببرند . 

در ادامه این بازدید، جلسه شورای تامین به میزبانی اداره زندان طبس تشکیل و رئیس شورای تامین ضمن تقدیر وتشکر از ریاست اداره زندان، در خصوص تامین اعتبار ساخت زندان جدید بحث شده و موارد لازم مصوب شد.

 

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا