همزمان با روز ادبیات کودک و نوجوان، مسیر منتهی به مرکز شماره 2 کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان طبس آسفالت شد.

شهردار طبس با تاكيد بر توجه به نیازهای حوزه کودک و نوجوان گفت: لازمه توسعه فرهنگی بهره گیری از ابزارهای لازم براي رشد فكري كودوكان و نوجوانان است.

علي اشرفيان تربیت کودکان را از اهم نيازهاي زيربنايي جامعه خواند و گفت: اقدام به بازسازی و مهندسی فرهنگي یک جامعه به طور يقين در گرو اماده سازي بسترهاي مناسب آموزشي است.

 

شهردار طبس که خود روزی عضو کتابخانه کانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان بوده است، تصريح كرد: مسير منتهي به مركز شماره دو كانون پرورش فكري مدت ها به صورت نامناسب و خاكي رها شده بود كه پس از بازديد انجام شده و هماهنگي با شوراي اسلامي شهر طبس اجراي آسفالت اين مسير در دستور كار قرار گرفت.

 

مدير مركز شماره دو كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان ضمن تجليل از اقدام ارزشمند شهردار و شوراي اسلامي شهر طبس گفت: فرزندان خردسال شهروندان طبسي براي حضور در مركز شماره دو كانون به طور جدي با مشكل مواجه بودند كه پس از حضور و بازديد مهندس اشرفيان شهردار فرهنگ دوست و آقاي عبدالرحيمي رييس محترم شوراي اسلامي شهر از اين مركز، اقدام ارزشمند آسفالت مسير منتهي به كانون مورد توجه شهردار محترم و شوراي اسلامي شهر قرار گرفت و اكنون انجام شده است.

عفت السادات مهاجري ضمن تشكر از شهردار و شوراي اسلامي شهر طبس گفت: هم اکنون 250 کودک و نوجوان از فعالیت های فرهنگی و هنری مرکز شماره 2 کانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان طبس استفاده می کنندو همه دعاگوي اقدام خير بزرگواران هستند.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا