معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: یک گروه اقتصادی و سرمایه گذاری کشور چین، آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در  صنعت کاشی و سرامیک در این  استان اعلام کرد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد ، " محمد دهقان منشادی " افزود: در این رابطه نشستی با حضور مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری و دست اندرکاران امور اقتصادی و سرمایه گذاری استان تشکیل و راههای جذب سرمایه گذاری این گروه اقتصادی خارجی بررسی شد.

به گفته وی، در این نشست ضمن معرفی موقعیت جغرافیایی، ظرفیت ها و پتانسیل های اقتصادی استان در خصوص چگونگی انجام سرمایه گذاری، زمینه های فعالیت، ارائه تسهیلات و خدمات و تشکیل جلسات تخصصی برای جذب سرمایه گذار خارجی بحث و تبادل نظر شد.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: این گروه سرمایه گذار قرار است در زمینه تولید کاشی و سرامیک با کیفیت بالا و با استفاده از فناوری روز در استان فعالیت کند.

در پایان نشست یاد شده کتاب یزد فرصتی برای سرمایه گذاری به هیات سرمایه گذاری چین اهداء و مقرر شد مرکز خدمات سرمایه گذاری در جهت تسهیل سرمایه گذاری مساعدت و پیگیری لازم را به عمل آورد.

از سال 85 تاکنون حدود 27 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در قالب طرح های مختلف در استان یزد جذب شده است.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا