اعضاء هیئت بدمینتون استان صبح روز چهارشنبه یازدهم تیرماه با مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد دیدار کردند.

حسن علی ضرابی زاده رئیس هیئت بدمینتون استان یزد صبح امروز یازدهم تیرماه به همراه علی چراغ نیک دبیر و حمیده رادمنش نایب رئیس بانوان این هیئت با مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد دیدار کردند.

رئیس هیئت بدمینتون استان یزد در این دیدار گفت: در سال های گذشته رشته بدمینتون یکی از رشته های سرآمد استان بوده و ملی پوشان زیادی را پرورش داده است ولی متاسفانه چند سالی است که از دوران اوج خود فاصله گرفته است.

حسن علی ضرابی زاده افزود: شکوفا کردن استعدادها و بازگشتن به دوران اوج بدمینتون استان از سیاست های هیئت بدمینتون استان است که در این مسیر حمایت های اداره کل ورزش و جوانان می تواند مسیر را هموارتر کند.

وی افزود: نبود منابع مالی از عمده مشکلات ما است که در این راه نیز درصددیم تا با جذب اسپانسر دیگر دغدغه مالی نداشته باشیم و تنها به مسائل فنی بپردازیم.

رئیس هیئت بدمینتون استان یزد ابراز امیدواری کرد: با برنامه های که در دستور کار قرار دادیم بتوانیم بار دیگر شاهد افتخارآفرینی جوانان یزدی در میادین مختلف باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد هم در این نشست گفت: بی شک استان یزد استعدادهای زیادی در رشته بدمینتون دارد و با توجه به پیشینه این هئیت در ورزش استان انتظار میرود بار دیگر شاهد شکوفایی و رشد این رشته ورزشی در استان باشیم.

مسعود شریعتی افزود: باید با برنامه ریزی ، تلاش و همدلی مسیر توسعه رشته بدمینتون را هموار ساخت و توانایی های استان یزد در این رشته ورزشی را شکوفا شود.

وی تصریح کرد: موضوع استعدادیابی بسیار مهم و حائز اهمیت است که آینده هر رشته ورزشی را تضمین خواهد کرد و در رشته بدمینتون نیز این موضوع باید به جدیت دنبال شود و نوجوانان مستعد را شناسایی کنید تا پشتوانه ای برای بدمینتون استان باشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا