عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به شهر ندوشن شامل 31 کیلومتر شبکه گذاری با قابلیت نصب 980عدد انشعاب خانگی وتجاری،نصب یک عدد ایستگاهCGSبه ظرفیت50000متر مکعب در ساعت و نصب یک دستگاهTBSبه ظرفیت5000مترمکعب بر ساعت می باشد.

صبح روز دوشنبه9/4/1393 با حضور فلاح فرماندار میبد،حجت الاسلام جوادی امام جمعه ندوشن،پیله ور مدیرعامل شرکت گاز استان یزد،حجت الاسلام فاضلی رئیس دفتر آیت الله اعرافی،خادمی بخشدار ندوشن،اعضای شورای اسلامی شهر ندوشن و مسئولین بخش ندوشن کلنگ آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به شهر ندوشن به زمین زده شد.

در ابتدای این مراسم محمود سلیمی عضو شورای اسلامی شهر ندوشن ضمن خیر مقدم خدمت حضار،از زحمات مسئولین استان و شهرستان در عملیات گازرسانی به شهر ندوشن تقدیر و تشکر نمود.

سپس حجت الاسلام و المسلمین محمد جوادی ضمن خیر مقدم به حاضران در مراسم ،مردم ندوشن را مردمی زحمت کش، تلاشگر و متدین توصیف کرد که از برخی امکانات محروم هستند و عمران ، آبادانی و برخورداری از امکانات و زیر ساخت ها حق آنهاست .

امام جمعه ندوشن با بیان اینکه مردم این منطقه سالها در انتظار گاز هستند از توجه ویِژه مسئولان شرکت گاز استان قدردانی کرد و خواستار گازرسانی به روستاهای صدرآباد،علویه و نیوک شد.

در ادامه فلاح فرماندار میبد خواستار همکاری مردم در این  پروژه شد و بیان نمود که این پروژه یک پروژه ملی وارزشی برای ندوشن می باشد و قطعا با ورود گاز به ندوشن در بخش صنعت اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

فرماندار میبد همچنین خواستار اجرای گازرسانی به روستاهای بخش ندوشن شد.

پیله ور مدیرعامل شرکت گاز استان یزد کمبود اعتبار را از چالش های اساسی پیش روی شرکت گاز استان در اجرای طرح های گاز رسانی بیان کرد و افزود: برای اجرای شبکه داخلی شهر ندوشن اعتباری حدود۴۰ میلیارد ریال نیاز است.

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد در بخش دیگری از سخنانش خواستار همراهی و همکاری مسئولان و مردم ندوشن با طرح شبکه گذاری داخلی شهر شد و گفت: در برخی مناطق شهر به دلیل قرار گرفتن در دامنه کوه و وجود کوچه ها، اجرای طرح مشکلات خاصی دارد و زمان بر است و مردم باید این زمان را تحمل کنند تا مجریان بتواند با آرامش خاطر کار را به پیش ببرند وی همچنین از پیمانکار پروژه خواستار تسریع در امر گازرسانی در کوچه های شهر شد تا اهالی با مشکل مواجه نشوند.

در ادامه از زحمات و تلاش های پیله ور مدیرعامل شرکت گاز استان یزد با اهدای لوح تقدیر از سوی فرماندار وامام جمعه ندوشن تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در پایان مراسم کلنگ آغاز عملیات اجرایی شبکه داخلی شهر ندوشن توسط مسئولین به زمین زده شد.

لازم به ذکر می باشد عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به شهر ندوشن شامل ۳۱ کیلومتر شبکه گذاری با قابلیت نصب ۹۸۰عدد انشعاب خانگی وتجاری،نصب یک عدد ایستگاهcgsبه ظرفیت۵۰۰۰۰متر مکعب در ساعت و نصب یک دستگاهtbsبه ظرفیت۵۰۰۰مترمکعب بر ساعت می باشد.درضمن اعتبار برآوردی ۴۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ می باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا