بازیکنان و مربیان فوتسال بانوان شهرستان میبد با عزیزالله داورپور رئیس هیأت فوتبال این شهرستان در محل ورزشگاه شهیدیه جلسه مشترکی برگزار کردند.

بازیکنان و مربیان فوتسال بانوان شهرستان میبد با عزیزالله داورپور رئیس هیأت فوتبال این شهرستان در محل ورزشگاه شهیدیه جلسه مشترکی برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی هیأت فوتبال شهرستان میبد، در ابتدای این جلسه خانم ابیات سرپرست مسابقات فوتسال بانوان شهرستان میبد ضمن انتقاد از برخی از مشکلات این رشته ورزشی در حوزه فعالیت بانوان، به زمان نامناسب سانس‌های اختصاصی بانوان در مجموعه‌های ورزشی شهرستان اشاره کرد.

وی خواستار توجه جدی مسئولین ورزش شهرستان در راستای بهبود وضعیت موجود ورزش بانوان به خصوص رشته‌های داخل سالن مثل فوتسال شد.

همچنین خانم ابیات بحث فوتسال پایه در سطح مدارس را در راستای ارتقای سطح این رشته در شهرستان را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت از آنجائی که شهرستان میبد میزبان مسابقات استانی و از تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها می‌باشد ضروری است ضمن تشویق و ترغیب دانش‌آموزان به روی‌ آوردن به رشته فوتسال، از مربیان تخصصی این رشته در سطح مدارس استفاده شود.

سرپرست مسابقات فوتسال بانوان شهرستان میبد همچنین از تعطیلی سانس‌های ویِژه بانوان در ماه مبارک رمضان ابراز نگرانی کرد و این امر را آسیب جدی در مسیر تمرینات و آمادگی تیم بانوان برشمرد و اختصاص سانس‌های بعد از افطار را یکی از خواسته‌های اصلی اعضای تیم عنوان نمود.

در ادامه آقای داورپور اظهار داشت بحث ورزش بانوان باید در شهرستان میبد جدی‌تر دنبال شود و این یکی از مواردی است که هیئت فوتبال خواستار آن می‌باشد.

وی همچنین از برگزاری دوره‌های مربیگری فوتسال ویژه بانوان در آینده نزدیک خبر داد.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا