تابش در مراسم افتتاح اولین مرکز تخصصی مغز و اعصاب کرج:اجرای طرح های بهداشت و درمان استمرار داشته باشد

 نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در افتتاح اولین مرکز تخصصی مغز و اعصاب کرج اعلام کرد: طرح های اجرایی که از سوی متولیان امر بهداشت و درمان در کشور ارائه می شود باید استمرار داشته باشد چرا که دل نگرانیم به اعتماد مردم لطمه وارد شود

اولین مرکز فوق تخصصی مغز و اعصاب شهید دکتر پاک نژاد با حضور نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و بسیاری از پزشکان و مسئولان ارشد استانی در کرج افتتاح شد.

دکتر محمد رضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: محور جامعه توسعه یافته انسان سالم است، دولت تدبیر و امید به سلامت مردم و همچنین وضعیت محیط زیست که با زندگی مردم عجین شده است اهمیت زیادی می دهد.

تابش با اشاره به طرح ارائه شده از سوی وزیر بهداشت، گفت: امیدواریم طرح دکتر سید حسن هاشمی مبنی بر اینکه بیماران با مراجعه به مراکز درمانی باید 10 درصد هزینه را پرداخت کنند استمرار داشته باشد.

با اتکا به نیروهای مستعد داخلی ایرانی آزاد و آباد خواهیم ساخت

وی در ادامه تاکید کرد: دل نگرانیم که به اعتماد مردم لطمه وارد و امیدواریم طرح های که از سوی متولیان امر بهداشت و درمان در کشور ارائه می شود استمرار داشته باشد چرا که طرح پزشک خانواده وزیر بهداشت دولت دهم به مرحله اجرا نرسید.

تابش در پایان گفت: با اتکا به نیروهای مستعد داخلی و با اعتماد به آنها ایران را آزاد، آباد و هم تراز با شأن تاریخی ملت ایران می سازیم

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا