مسئولین هیئت شمشیربازی استان یزد با مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد دیدار کردند.

جلیل مازار اتابکی رئیس ،محمدحسن صدیقی دبیر هیئت شمشیربازی استان ،احسان فردوسیان عضور هیئت رئیسه ،حمید رضا شیر مسئول روابط عمومی هیات و  لیلا جیوه نایب رییس هیات شمشیربازی به همراه جمعی از قهرمانان این رشته امروز سوم تیرماه با مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد دیدار کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در دیدار با اعضای هیئت شمشیربازی استان اظهار داشت: شمشیربازی رشته تخصصی و پیچیده است و همین تخصصی بودن سبب می‌شود تا توجه به آخرین علوم ورزش در تمرینات و مسابقات آن در رئوس برنامه‌های مربیان این رشته ورزشی قرار گیرد.

مسعود شریعتی افزود: استان یزد در رشته شمشیربازی یکی از قطب‌های کشور محسوب می‌شود که با تلاش‌های کادر فنی بسیار مجرب و همت‌های مسئولین این هیات ورزشی ملی پوشان زیادی پرورش یافته اند.

وی تصریح کرد: هیئت شمشیربازی استان جزو هیئت‌های اولویت‌دار ورزش استان محسوب می‌شود و سیاست کلی ورزش استان هم حمایت قاطع از هیئت‌هایی است که ضمن داشتن برنامه‌ریزی بلند مدت و کارشناسی شده، در رشته مورد نظر دارای استعداد و پتانسیل‌های مناسب و زمینه‌های لازم برای کسب موفقیت در عرصه کشوری و بین‌المللی هم باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: روند رو به رشد این رشته و نتایج کسب شده نشان‌دهنده وجود ظرفیت مناسب از استعداد و توانایی در این استان است.

شریعتی در پایان اضافه کرد: در آینده بازی های آسیایی اینچئون را پیش رو داریم که امیدوارم ملی پوشان یزدی شمشیربازی بتوانند نتایج مطلوبی را کسب کنند.

جلیل مازار اتابکی رييس هيأت شمشيربازي استان در ابتداي اين جلسه گزارشي از عملکرد هیئت  شمشيربازي استان یزد را ارائه کرد.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا