گزارش آفتاب به نقل از جام جم، کارآگاهان جنايي استان گيلان با حضور در صحنه با جنازه مردي حدود بيست و هفت ساله مواجه شدند که با ضربات چاقو از پاي درآمده بود. مرد جوان لباس خانه به تن داشت و کارآگاهان در تحقيقات ميداني هيچ مدرک شناسايي از او به دست نياوردند. از طرفي معاينه هاي متخصصان پزشکي قانوني در صحنه حکايت از آن داشت که حدود دو روز از مرگ مرد جوان مي گذرد.
کارآگاهان جنايي در ادامه بررسي ها به تمامي پليس هاي آگاهي ديگر شهرستان هاي استان گيلان اعلام کردند جسدي با هويت نامعلوم کشف شده است. همزمان با اعلام اين خبر، ماموران پليس شهرستان فومن در جريان قرار گرفتند که مردي جوان به نام مسعود چند روزي است به طرز مرموزي ناپديد شده است.
از آنجا که مشخصات مرد ناپديد شده با جسدي که در جنگل پيدا شده بود مطابقت داشت، از خانواده مسعود خواسته شد براي شناسايي جنازه، در سردخانه پزشکي قانوني حاضر شوند. به اين ترتيب با تائيد خانواده مرد جوان، هويت مقتول مشخص شد. از سويي کارآگاهان به همسر قرباني که مريم نام داشت، مشکوک و با زير نظر گرفتن زن جوان متوجه شدند او از مدت ها قبل با مردي به نام جعفر رابطه پنهاني دارد.
رابطه پنهاني زن جوان، انگيزه اي براي جنايت محسوب مي شد. به همين دليل با صدور دستور قضايي، مريم و جعفر هر دو دستگير شدند. جعفر پس از انتقال به پليس آگاهي به جرم خود اعتراف کرد و گفت: من ساکن رشت هستم. مدتي قبل وقتي براي ديدن خانواده ام به فومن رفتم، با مريم آشنا شدم. مريم مي گفت از شوهرش راضي نيست و نمي تواند رفتارهاي او را تحمل کند. در نهايت تصميم گرفتيم همسرش را به قتل برسانيم.
شب حادثه مريم به مسعود قرص هاي خواب آور داد. مسعود که بعد از خوردن قرص ها بدحال شده بود، به درمانگاه رفت، اما پزشکان او را بعد از معاينه مرخص کردند. مسعود نيز به خانه برگشت، در حالي که هنوز حالش بد بود. از طرفي مريم موضوع را به من اطلاع داد و من با کمک يکي از دوستانم راهي خانه مسعود شديم و با کليدي که همراه داشتم در خانه را باز کردم. من و دوستم پشت پرده اتاق خواب مسعود مخفي شديم و زماني که مسعود دراز کشيده بود، مريم با چاقو دو ضربه به او زد، اما چون ضربه ها کاري نبود، مسعود در حالي که نيمه بي هوش بود با مريم درگير شد. در همين حين من و دوستم، مرد جوان را با ضربات چاقو به قتل رسانديم. سپس تا صبح صبر کرديم و زماني که هوا کمي روشن شده بود، جسد را با خودرويم به پارک جنگلي شفت برديم و جنازه را همان جا رها کرديم و به رشت برگشتيم.
باتوجه به اعترافات مرد جوان، دوست او نيز بازداشت شد. سرهنگ فلاح کريمي، رئيس پليس آگاهي استان گيلان در اين باره مي گويد: متهمان با اعتراف به جنايت با قرار بازداشت موقت راهي زندان شدند و بررسي ها در اين رابطه ادامه دارد.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا